قالب خام مدل آمیخته بازاریابی به روش 4c

فرمت فایل
Zip
حجم محصول
20 کیلوبایت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
2024
تعداد فایل
1 فایل
200,000 تومان

تحلیل Marketing Mix | قالب خام مدل 4c| قالب خام مدل آمیخته بازاریابی به روش 4c | قالب خام ماتریس 4c | فایل آمیخته بازاریابی 4c | مدل های آماده تحلیل آمیخته بازاریابی

MARKETING 4C یا مدل آمیخته بازاریابی یکی از روش های بررسی وضعیت فروش شرکتها و مجموعه های تجاریست که برای اولین بار در سال 1953 توسط نیل بوردون، استاد دانشگاه هاروارد و متخصص بازاریابی، مورد استفاده قرار گرفت.

از زمان معرفی مدل آمیخته بازاریابی تاکنون حوزه بازاریابی تغییرات زیادی به خود دیده اما طی سالها استفاده همچنان روی اصول پایه ای خود استوار بوده است.شیوه Marketing Mix با مدل 4C به جای تمرکز بر تولیدکننده و محصول، بر نیازهای مصرف‌کننده تمرکز می‌کند. بر اساس مدل 4C هرچه تولیدکننده، با مصرف‌کننده بیشتر آشنا شود و نیازهای او را بهتر بشناسد، در تبیین استراتژی تولید و فروش بهتر عمل خواهد کرد.

اگر بخواهیم بخش های مدل آمیخته بازاریابی به روش 4c را بررسی کنیم می بایست روی چهار اصل: نیازها و خواسته‌های مشتری (customer)-هزینه ایجاد ارزش (cost)-ارتباطات (communications)-راحتی خرید (convenience) تمرکز داشته باشیم که به اختصار به این شیوه مدل 4c می گوییم.

شما با استفاده از این قالب امکان درج تحلیل خود را از چهار منظر ذکر شده به روش 4c خواهید داشت . کار با این قالب بسیار ساده می باشد و صرفا پس از ورود تحلیل در بخش های مشخص شده امکان پرینت آن را خواهید داشت.

پیش نمایش مدل تحلیل 4c

اگر نیاز به قالب خام پرسونای مشتریان ،قالب خام Pitch Deck استارتاپها ، قالب خام مدل کسب و کار ،قالب خام تقویم تولید محتوا در شبکه های اجتماعی ،قالب خام سند تجزیه تحلیل استارتاپ/شرکت و قالب خام تجزیه و تحلیل PESTEL & SWOT ، قالب خام مدل آمیخته بازاریابی به روش 4p و قالب خام مدل آمیخته بازاریابی به روش 4C دارید روی هر یک از عناوین کلیک کنید.

اهمیت استفاده از مدل آمیخته بازاریابی

  • شناخت دقیق وضعیت آگاهی مشتریان از برندها
  • اطمینان از اخذ تصمیمات صحیح در معرفی محصولات و خدمات
  • تمرکز بر روی پیشرفت روزافزون فروش
  • شناسایی مشکلات و ضعف های فعلی واحد بازاریابی و فروش

مشخصات فنی فایل

  • عنوان محصول: قالب خام مدل آمیخته بازاریابی به روش 4c
  • تاریخ انتشار:1402/11
  • تعداد صفحه:1
  • فرمت فایل :Docx
  • حجم فایل: 20 کیلوبایت
  • نرم افزار: Word 2010 به بالا
  • زبان: فارسی
  • قابلیت ویرایش: دارد

اگر در حال طی مراحل راه اندازی کسب و کار جدید در قالب استارتاپ هستید و از مسیر پیش روی خود آگاهی ندارید می توانید از فایل هایی که در این خصوص آماده کرده ایم استفاده کنید. اگر برای شروع کار، نیاز به تعریف مدل کسب و کار برای خود دارید می توانید از بوم مدل های کسب و کاری که منتشر کرده ایم استفاده کنید.اگر در مرحله تحقیقات بازار و نیازسنجی مشتریان هستید می توانید از فایل های آماده پرسونای مشتریان ما استفاده کنید.اگر قصد دریافت سرمایه از سرمایه گذاران را دارید می توانید از فایل های آماده پیچ دک جهت ارائه استارتاپ خود به سرمایه گذاران استفاده کنید.اگر نیاز به تحلیل شرکتهای مختلف به دو شیوه SWOT و PESTEL دارید کلیک کنید.و اگر هم نیاز به یک پکیج کامل از محصولات فوق الذکر دارید می توانید از بسته تجزیه تحلیل شرکت و استارتاپ های ما استفاده کنید که بصورت حرفه ای طراحی و توسعه داده شده است.

و اگر در فکر راه اندازی کامل یک استارتاپ هستید می توانید از پکیج ایده پردازی ، لوگوی کسب و کار،بوم مدل کسب و کار به همراه بیزینس پلن حرفه ای،تحقیقات بازار و پرسونای مشتریان ایرانی و فایل های ارائه استارتاپ به سرمایه گذاران از بسته آغازین استارتاپی ما بهره ببرید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • پس از خرید به صورت خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.
  • از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.
  • دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • لطفا قبل از خرید قوانین ما را مطالعه فرمایید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *