اکسل مدیریت سالن های زیبایی | اکسل مدیریت آرایشگاه | نرم افزار مدیریت آرایشگاه بانوان | مدیریت مشتریان آرایشگاه با اکسل | ثبت اطلاعات مشتریان سالن زیبایی | مدیریت درآمدهای آرایشگران با اکسل | اکسل مدیریت کلینیک زیبایی | اکسل محاسبه درصدی پرسنل آرایشگاه | نرم افزار محاسبه سهم پرسنل در سالن زیبایی
یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای حوزه کامپیوتر که اکثرمان بصورت روزمره از آن استفاده می کنیم نرم افزار اکسل (Excel ) نام دارد که برای انجام کارهای گوناگون به کار می رود.اکسل ابزاری برای سازماندهی و انجام محاسبات روی داده ها است. این نرم افزار می تواند داده ها را تجزیه و تحلیل، آمار را محاسبه، جداول محوری را تولید و داده ها را به صورت نمودار یا جداول نشان دهد.
با توجه به پیشگفت فوق فروشگاه فایل های دیجیتال اقدام به عرضه محصولی جهت مدیریت فرآیندهای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی بر بستر نرم افزار اکسل نموده است.
اگر قصد راه اندازی سیستمی جهت مدیریت حساب و کتاب سالن آرایشی و زیبایی را دارید این محصول به صورت اختصاصی برای شما طراحی و عرضه شده است چرا که با استفاده از این محصول می توانید به صورت همزمان علاوه بر ثبت اطلاعات مشتریان، درصد سالن و پرسنل را بصورت ریز و به تفکیک هر خدمت ثبت و محاسبه نمایید.
این محصول دارای 7 بخش اصلی و 1 بخش فرعی می باشد. بخش های اصلی عبارتنداز: تنظیمات-مدیریت خدمات-قرار ملاقات-دفتر کار-برنامه ریز هفتگی-گزارش ساز- داشبورد و بخش فرعی فرم چاپ فیش های صادر شده می باشد.
در بخش تنظیمات می توانید اقدام به تعریف پرسنل مجموعه خود به همراه تخصص های هر یک و و وضعیت نوبت های اخذ شده نمایید.
در بخش مدیریت خدمات می توانید لیست کاملی از خدمات قابل ارائه در مجموعه خود را به تفکیک تخصص هر یک از پرسنل و قیمت پایه، سهم پرسنل و سالن تعریف و مدیریت نمایید.
در بخش قرار ملاقات امکان ثبت اطلاعات مشتریان و مراجعین خود را به تعداد 5000 مورد خواهید داشت .در این بخش می توانید در قالب فرمی جذاب و حرفه ای اقدام به درج نام و نام خانوادگی مشتریان،ایمیل و شماره تماس،خدمت درخواستی به همراه نمایش هزینه پایه خدمات با قابلیت وارد کردن هزینه متغیر ، نمایش جمع کل فاکتور مشتری ،تاریخ اخذ نوبت و تاریخ مراجعه مجدد نمایید.
پس از ثبت اطلاعات مشتری امکان پرینت از فیش صادر شده را در سه نسخه پذیرش،سالن دار و مشتری خواهید داشت.
همچنین در بخش دفترکار امکان مشاهده وضعیت کلی سالن و مراجعین هر یک از لاین ها را تفکیک وضعیت های تعریف شده به همراه نام مشتری و تاریخ خواهید داشت .
در گزارش هفتگی هم امکان مشاهده لیست مراجعین هفته های آتی که مراجعه بعدی برایشان تکمیل شده را خواهید داشت .
در بخش گزارش ساز هم امکان تهیه گزارش عملکرد مالی به تفکیک پرسنل،خدمات ،میزان کل کمیسیون پرداختی به پرسنل ، میزان کل کمیسیون دریافتی سالن و بازه های زمانی مختلف را خواهید داشت.
در بخش داشبورد گزارشات هم می توانید با ترکیب فیلترهای مختلف ده ها گزارشات متنوع و جذاب را مشاهده کنید.
از قابلیت های اصلی این محصول می توان به موارد ذیل برشمرد:
- قابلیت مکانیزه نمودن کلیه فعالیت های سالن های مردانه و زنانه
- امکان تعریف خدمات دهندگان به تفکیک تخصص های مختلف مانند گریمور،آرایشگر،ناخن کار،شینیون کار و ….
- امکان تعریف هزینه خدمات ارائه شده مانند هزینه آرایش عروس،بند صورت،اصلاح مو و….
- امکان تعریف وضعیت نوبت های اخذ شده توسط مشتریان
- امکان تکمیل خودکار نوع خدمت و هزینه با انتخاب تخصص مربوطه
- امکان درج قیمت جدید خدمات ارائه شده علاوه بر نمایش هزینه پایه خدمات
- امکان محاسبه خودکار کل هزینه فاکتور مشتریان
- قابلیت مشخص نمودن سهم پرسنل و سالن از هزینه هر فاکتور (جدید)
- امکان ثبت تاریخ مراجعه بعدی مشتریان
- امکان محاسبه و نمایش تعداد روزهای باقی مانده تا مراجعه بعدی
- امکان چاپ رسید پذیرش در سه نسخه (جدید)
- امکان مشاهده مراجعان دارای نوبت قبلی (دفترکار روزانه) با مشخصات مشتری و لاین مورد نظر
- قابلیت مشاهده تعداد نوبتهای هر لاین به تفکیک روزهای هفته با قابلیت نمایش نام مراجعه کننده و خدمت دهنده (سالن دار) (جدید)
- داشبورد حرفه ای جهت مشاهده آمار عملکرد با نمودارهای جذاب و شکیل با قابلیت انتخاب فیلترهای مختلف
- امکان تولید گزارش مبلغ کل فاکتورها(جدید)
- امکان تولید گزارش مجموع سهم پرسنل و سالن با قابلیت نمایش بازه زمانی گزارش (جدید)
- امکان محاسبه تعداد کل خدمات ارائه شده به تفکیک وضعیت های تعریف شده
- امکان محاسبه مجموع خدمات ارائه شده به تفکیک هر پرسنل
- امکان مشاهده وضعیت نوبتهای اخذ شده به همراه صورت وضعیت مالی
- امکان ساخت گزارش های ترکیبی به تفکیک سال،ماه و روز شمسی
- و….
این محصول به زبان فارسی و بر اساس نیازهای سالن های آرایشی داخل کشور طراحی و توسعه داده شده است .این محصول به شکلی طراحی و کدنویسی شده که با وارد کردن داده ها ، محاسبات جداول انجام شده و نمودارهای تعاملی رسم خواهند شد.لازم به ذکر است که با ایجاد هر گونه تغییر در داده ها جداول و نمودارها بصورت خودکار بروزرسانی خواهند شد.
ویدئوی پیش نمایش معرفی اکسل مدیریت آرایشگاه و سالن های زیبایی
تغییرات نسخه 1.8:
- بازطراحی فرم ورود اطلاعات مشتریان
- اضافه شدن قابلیت نمایش نام خدمت دهنده در برنامه هفتگی
- قابلیت پرینت رسید در سه نسخه پذیرش،سالن دار و مشتری
- حل مشکل دکمه بروزرسانی اطلاعات
- حل مشکل محاسبه درصد پرسنل و سالن
- تعریف خطاهای ثبت اطلاعات بصورت فارسی و…
نکته: این محصول قابلیت استفاده در سالن های پیرایشی مردانه را داراست.
اگر نیاز به محصولی جهت محاسبه شاخص های عملکردی پرسنل و مجموعه خود دارید کلیک کنید.
ویژگی های محصول:
- تجزیه و تحلیل خودکار داده ها در جداول موجود
- رسم خودکار نمودار بر اساس داده های وارد شده
- استفاده از رنگهای جذاب و طراحی حرفه ای
- پشتیبانی از تاریخ شمسی
- هوشمند بودن محاسبات
- قابلیت پرینت فیش های صادر شده
- دارای راهنمای متنی در کلیه صفحات
- طراحی اختصاصی برای سالن های آرایشی و بهداشتی ایرانی
مشخصات فنی محصول
- عنوان محصول: اکسل مدیریت آرایشگاه و سالن های زیبایی
- کد محصول: Excel285
- تاریخ انتشار:1402/02
- بروزرسانی: 1403/01/15
- نسخه: 1.8
- فرمت فایل : Xlsm
- حجم فایل: 2 مگابایت + 60 مگابایت راهنما
- نرم افزار: اکسل 2013 به بالا
- زبان: فارسی
- قابلیت ویرایش: دارد
- راهنما: متنی+ویدئویی
برای مشاهده لیست کامل، پروژه های ما در اکسل کلیک کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- پس از خرید به صورت خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.
- از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.
- دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
- لطفا قبل از خرید قوانین ما را مطالعه فرمایید.