اکسل محاسبه ساعات کارکرد پرسنل | اکسل تایم شیت پرسنل | اکسل ثبت ورود و خروج پرسنل | اکسل محاسبه حقوق کارکنان | تایم شیت ماهانه کارکنان | اکسل محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل
یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای حوزه کامپیوتر که اکثرمان بصورت روزمره از آن استفاده می کنیم نرم افزار اکسل (Excel ) نام دارد که برای انجام کارهای گوناگون به کار می رود.اکسل ابزاری برای سازماندهی و انجام محاسبات روی داده ها است. این نرم افزار می تواند داده ها را تجزیه و تحلیل، آمار را محاسبه، جداول محوری را تولید و داده ها را به صورت نمودار یا جداول نشان دهد.
با توجه به پیشگفت فوق فروشگاه فایل های دیجیتال اقدام به عرضه محصولی کاملا حرفه ای و منحصربفرد جهت محاسبه ساعات کارکرد پرسنل (تایم شیت) بر بستر نرم افزار اکسل نموده است.
با استفاده از این محصول می توانید به تفکیک سال و ماه شمسی برای کلیه پرسنل خود بر اساس واحد کاری و عنوان شغلی اقدام به ثبت ساعات کار انجام شده و محاسبه خودکار حقوق وی نمایید.همچنین امکان ثبت اضافه کاری روزانه علاوه بر ساعت کار استاندارد (8 ساعته) و پرداخت ساعتی خواهید داشت.
در بخش بعدی می توانید لیستی از پرسنل خود را به همراه واحد سازمانی و عناوین شغلی به همراه میزان حقوق ساعتی وی وارد کنید.همچنین می بایست به هر یک کارکنان خود شناسه کارگزینی اختصاص دهید تا در دیگر بخش ها اطلاعات وی نمایش داده شود.
در بخش کارکرد ماهانه می توانید با انتخاب پرسنل خود به تفکیک روزهای ماه اقدام به ثبت ساعت کاری روزانه،اضافه کار،اضافه کار با پرداخت ساعتی نمایید در پایان می توانید مجموع کارکرد هر فرد را به تفکیک روز و کل ماه مشاهده نمایید.
در نمای تقویمی می توانید لیست کل پرداختی ها را به تفکیک ماه و هفته همراه با ارزش ریالی هر ساعت کارکرد را مشاهده نمایید. ازد یگر قابلیت های این بخش می توان به جمع کل کارکرد هفتگی پرسنل اشاره نمود که با انتخاب هر فرد می توانید میزان دریافت ریالی پرسنل خود را مشاهده نمایید.
در بخش گزارشات هم می توانید بر اساس نوع کارکرد،پرسنل،واحد سازمانی،عنوان شغلی و ماه فعالیت اقدام به بررسی عملکرد مجموعه خود نمایید. در این بخش می توانید با انتخاب فیلترهای فوق میزان کارکرد پرسنل با بیشترین کارکرد به همراه کل کارکرد ماهانه مجموعه خود را بررسی و مشاهده نمایید.
این محصول بر اساس قوانین کار و استانداردهای داخلی وزارت کار،رفاه و امور اجتماعی طراحی و توسعه داده شده که با وارد کردن داده ها ، محاسبات جداول بصورت خودکار انجام شده و نمودارهای تعاملی رسم خواهند شد.لازم به ذکر است که با ایجاد هر گونه تغییر در داده ها جداول و نمودارها بصورت خودکار بروزرسانی خواهند شد.
اگر نیاز به محصولی جهت بررسی عملکرد پرسنل به همراه صدور کارنامه خود دارید کلیک کنید.
بروزرسانی 20 دی 1402: امکان ثبت ساعت کارکرد 200 نفر فراهم شده است.در صورت نیاز به ثبت اطلاعات پرسنل بیشتر قبل از خرید هماهنگی های لازم را انجام دهید.
ویژگی های محصول:
- تجزیه و تحلیل خودکار داده ها در جداول موجود
- رسم خودکار نمودار بر اساس داده های وارد شده
- استفاده از رنگهای جذاب و طراحی حرفه ای
- هوشمند بودن محاسبات
- قابلیت پرینت
- وجود راهنما در کلیه برگه ها
- مطابق استانداردهای بین المللی و…
مشخصات فنی محصول
- عنوان محصول: اکسل محاسبه ساعات کارکرد پرسنل (تایم شیت)
- کد محصول: Excel50
- تاریخ انتشار:1402/02/01
- بروزرسانی: 1402/08/20
- فرمت فایل : xlsx
- حجم فایل: 35 مگابایت
- نرم افزار: اکسل 2013 به بالا
- زبان: فارسی
- قابلیت ویرایش: دارد
- راهنما: دارد
برای مشاهده لیست کامل، پروژه های ما در اکسل کلیک کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- پس از خرید به صورت خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.
- از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.
- دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
- لطفا قبل از خرید قوانین ما را مطالعه فرمایید.