سیستم مدیریت اطلاعات پرسنلی در اکسل

فرمت فایل
Zip
حجم محصول
45 مگابایت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
2023
تعداد فایل
1 فایل
400,000 تومان

سیستم مدیریت اطلاعات پرسنلی | اکسل مدیریت اطلاعات کارکنان | نرم افزار مدیریت پرسنل پیشرفته | اکسل مدیریت اطلاعات پرسنل | سیستم مدیریت نیروی انسانی شرکتها

یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای حوزه کامپیوتر که اکثرمان بصورت روزمره از آن استفاده می کنیم نرم افزار اکسل (Excel ) نام دارد که برای انجام کارهای گوناگون به کار می رود.اکسل ابزاری برای سازماندهی و انجام محاسبات روی داده ها است. این نرم افزار می تواند داده ها را تجزیه و تحلیل، آمار را محاسبه، جداول محوری را تولید و داده ها را به صورت نمودار یا جداول نشان دهد.

نگهداری و مراقبت از اطلاعات پرسنل در شرکت ها و سازمان ها یکی از مهمترین فعالیت هایی است که به دقت بالایی نیازمند بوده و به طور مستمر مدیران را درگیر خود کرده است لذا وجود سیستمی هوشمند،دقیق و کارا می تواند گره گشای مشکلات شما باشد.

با توجه به پیشگفت فوق فروشگاه فایل های دیجیتال اقدام به عرضه سیستم مدیریت اطلاعات پرسنلی در بستر نرم افزار اکسل نموده است.

این فایل اکسل ابزاری قدرتمند برای مدیریت و ساماندهی اطلاعات مربوط به کارکنان شما است. این فایل با دارا بودن فیلدهای مختلف اطلاعات شغلی، شخصی، تماس، سلامتی، حقوق و استعفا، به شما کمک می کند تا اطلاعات مربوط به پرسنل خود را به طور کامل و دقیق ثبت و نگهداری کنید.

صفحه اصلی سیستم مدیریت اطلاعات پرسنلی

محصول حاضر دارای 5 بخش مجزا می باشد که شامل تنظیمات-لیست پرسنل (دارای 37 فیلد مختلف)-سیستم گزارش ساز پویا که قابلیت انتخاب هر نوع فیلدی را از بین 37 فیلد قبلی می دهد-فرم قابل پرینت از خلاصه اطلاعات پرسنل-داشبورد گزارش گیری که حاوی نمودارهای مختلف می باشد که بیش از 10 گزارش آماده در آن موجود می باشد.

شما در این محصول امکان درج اطلاعات ذیل را برای پرسنل خود خواهید داشت:

اطلاعات شغلی:شناسه پرسنلی-نام و نام خانوادگی-تاریخ استخدام-منبع استخدام-شعبه کاری-واحد کاری-نوع استخدام-عنوان شغلی

اطلاعات شخصی:شماره ملی-جنسیت-سطح سواد-تاریخ تولد-ملیت-وضعیت تاهل-تعداد فرزند-گواهینامه-

اطلاعات تماس:ایمیل-شماره تماس-آدرس-استان-شهر

اطلاعات سلامتی:اطلاعات تماس شخص دوم مانند شماره تماس و نسبت با کارمند-گروه خون-بیماری؟

اطلاعات حقوق: حقوق اولیه-حقوق فعلی-شماره کارت یا حساب

اطلاعات استعفا: وضعیت همکاری-تاریخ استعفا-دلیل استعفا

همچنین برای آسودگی خاطر مدیران منابع انسانی 5 ستون خالی بدون عنوان در بخش اطلاعات پرسنلی خالی موجود می باشد که بنابر نیاز شما امکان تعریف عنوان و داده های مربوطه را خواهید داشت..این ستون ها نیز در بخش گزارش ساز پویا قابلیت استفاده را دارند.

مخاطبان:

این فایل برای تمام سازمان ها و شرکت هایی که به دنبال راهی کارآمد برای مدیریت اطلاعات کارکنان خود هستند، مناسب می باشد.

مزایای استفاده از این فایل:

  • صرفه جویی در زمان: با استفاده از این فایل، دیگر نیازی به جستجوی اطلاعات در فایل های مختلف و یا کاغذبازی های زمان بر نیست.
  • افزایش دقت: با ثبت اطلاعات در یک فایل واحد، احتمال خطا و اشتباه در اطلاعات به شدت کاهش می یابد.
  • بهبود تصمیم گیری: با تجزیه و تحلیل داده های موجود در این فایل، می توانید به اطلاعات مفید و کاربردی برای تصمیم گیری های بهتر در مورد منابع انسانی خود دست پیدا کنید.
  • بهبود راندمان: با استفاده از این فایل، می توانید وظایف مربوط به مدیریت منابع انسانی را به طور کارآمدتر و سریعتر انجام دهید.

ویژگی های کلیدی:

  • طراحی حرفه ای: این فایل با ظاهری زیبا و کاربرپسند طراحی شده است.
  • قابلیت سفارشی سازی: شما می توانید فیلدهای موجود در این فایل را متناسب با نیاز خودتان اضافه یا حذف کنید.
  • قابلیت گزارش دهی: با استفاده از این فایل، می توانید گزارش های مختلفی از اطلاعات کارکنان خود تهیه کنید.برای مثال شما میتوانید لیستی از پرسنل که متاهل هستند و در شعبه مرکزی در بخش بازاریابی با حقوق 10 میلیون تومان در حال فعالیت هستند را استخراج کنید.
  • پشتیبانی از تاریخ شمسی: هیچ چیزی سخت تر از تایپ تاریخ شمسی و دریافت گزارشات بر مبنای تاریخ شمسی نمی باشد اما در این فایل صرفا با تایپ عددی تاریخ ها فرآیند جداسازی روز،ماه و سال بصورت خودکار انجام خواهد گرفت و بر همین مبنا امکان دریافت گزارش بر اساس ماه و سال شمسی فراهم می باشد.
بخش تنظیمات سیستم مدیریت اطلاعات پرسنلی
بخش ورود داده های پرسنل
بخش ورود داده های پرسنل
بخش ورود داده های پرسنل
بخش گزارش سازی پویا
فرم اطلاعات پرسنلی
بخش گزارشات

راهنمای استفاده:

برای استفاده از این فایل، کافی است آن را در اکسل باز کرده و اطلاعات مربوط به کارکنان خود را در آن وارد کنید. همچنین می توانید از راهنمای موجود در فایل برای استفاده از امکانات مختلف آن استفاده کنید.

طراحی این محصول بر اساس استانداردهای جهانی بسیار دقیق،شکیل و حرفه ای انجام شده چرا که با کوچکترین تغییر، کلیه گزارشات و نمودارهای موجود در آن تغییر خواهند کرد.شما با استفاده از این محصول می توانید مدیریت داده های استخدامی پرسنل استارتاپ یا شرکت های کوچک تا بزرگ را به سادگی انجام دهید چرا که دیگر نیازی به صرف هزینه های گزاف و متمادی برای CRM های داخلی یا خارجی نخواهید داشت. از طرفی کلیه اطلاعات محرمانه پرسنل قدیم یا جدید نزد خودتان محفوظ خواهد ماند لذا این محصول می تواند گره گشای مشکل مدیریت داده های پرسنل در هر جایی باشد.

بروزرسانی 1402/12/12: بهینه سازی محصول و راهنمای کار با محصول .

ویژگی های محصول:

  • تجزیه و تحلیل خودکار داده ها در جداول موجود
  • رسم خودکار نمودار بر اساس داده های وارد شده
  • استفاده از رنگ‌های جذاب و طراحی حرفه ای
  • هوشمند بودن محاسبات
  • قابلیت پرینت
  • وجود راهنما در کلیه برگه ها
  • مطابق استانداردهای بین المللی و…

مشخصات فنی سیستم مدیریت اطلاعات پرسنلی

  • عنوان محصول: سیستم مدیریت اطلاعات پرسنلی در اکسل
  • کد محصول: Excel47
  • تاریخ انتشار:1401/11
  • بروزرسانی: 1402/12/13
  • فرمت فایل : xlsx
  • حجم فایل: 1.7 مگابایت + 44 مگابایت فیلم آموزشی
  • نرم افزار: اکسل 2013 به بالا
  • زبان: فارسی
  • قابلیت ویرایش: دارد
  • راهنمای فارسی: دارد

برای مشاهده لیست کامل، پروژه های ما در اکسل کلیک کنید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • پس از خرید به صورت خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.
  • از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.
  • دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • لطفا قبل از خرید قوانین ما را مطالعه فرمایید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *