تحلیل SWOT شرکت دلپذیر | بررسی شرکت دلپذیر با تحلیل SWOT | تجزیه و تحلیل برند دلپذیر به شیوه تحلیل SWOT | تحلیل سوات دلپذیر | تحلیل SWOT آماده
SWOT در سال ۱۹۶۰ توسط یک مشاور کسبوکار به نام آلبرت هامفری ابداع شده است و علت استفاده آن پس از سالها عدم وابستگی به متغییرهای مختلف است. ما در این سند اقدام به انجام بررسی وضعیت هر کسب و کار از 4 منظر مختلف می کنیم.
واژه SWOT (سوات) از 4 حرف تشکیل شده که حروف اول کلمات Strength,Weakness,Opportunities,Threats را تشکیل می دهند و ما بر اساس همین واژه ها وضعیت فعلی و آتی این کسب و کار را مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار دادیم.تحلیل کسب و کار به شیوه SWOT هر کسب و کار را از نظر نقاط قوّت، ضعف،فرصت ها،تهدید یا چالش های احتمالی مورد بررسی قرار می دهد.
شروع کسب و کار صرفا جمع کردن نیروهای فنی و ارائه محصول نمی باشد بلکه اصل اساسی آن شناخت دقیق زوایای گوناگون کار می باشد تا بتوانید در برابر حوادث و رخدادهای گوناگون عکس المعل مناسبی داشته باشید.
وجود چنین محصول ارزشمندی برای کلیه کسب و کارها کاملا ضروری و مفید می باشد چرا که با توجه به شرایط متغیر ، امکان اخذ تصمیم درست و اصولی بر اساس واقعیت های موجود بسیار مهم می باشد لذا ممکن است همگان از پس چنین کار مهمی برنیایند.
در این محصول به عنوان فردی خارج از شرکت مذکور اقدام به بررسی این کسب و کار نمودیم و مواردی که روی این کسب و کار یا مجموعه تاثیرگذار است را بصورت مفصل شرح دادیم تا بتوانید بررسی دقیق تری از آن داشته باشید.
دلپذیر با تکیه بر شهرت برند قوی، کیفیت بالای محصولات و تنوع در تولید انواع مواد غذایی نظیر رب، سس و کنسروها، توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. نقاط قوت آن شامل شبکه توزیع گسترده، وفاداری بالای مشتریان، و استفاده از فناوریهای نوین در تولید است. در مقابل، نقاط ضعف شامل وابستگی به تامین مواد اولیه داخلی و چالشهایی در توسعه بازارهای خارجی است. فرصتهای موجود شامل افزایش تقاضا برای غذاهای فرآوریشده و سالم و گسترش صادرات به کشورهای منطقه است، درحالیکه تهدیدها شامل رقابت شدید داخلی، نوسانات قیمت مواد اولیه و تغییر در ترجیحات مصرفکنندگان میباشد.
اگر نیاز به بوم مدل کسب و کار ،پرسونای مشتریان واقعی،تحلیل SWOT ، تحلیل PESTEL ،تحلیل آمیخته بازاریابی به روش 4p ،مدل آمیخته بازاریابی 4C ،نقشه سفر مشتریان ، تحلیل زنجیره ارزش ، تحلیل نیروهای رقابتی با مدل پنج گانه پورتر و در نهایت تجزیه و تحلیل کامل این مجموعه را دارید کلیک کنید.
اهمیت استفاده از تحلیل SWOT شرکت دلپذیر
- شناخت دقیق وضعیت کسب و کار
- مطمئن بودن از مسیر پیش رو
- تمرکز بر روی گسترش کار
- شناسایی نقاط کور و یا بازارهای جدید
ویژگی های تحلیل SWOT شرکت دلپذیر
- حاوی اطلاعات دقیق از وضعیت کسب و کار در برابر رقبا
- شناخت ابعاد گوناگون هر کسب و کار (از دید فردی خارج از شرکت)
- امکان اخذ تصمیمات هوشمندانه
مشخصات فنی فایل
- عنوان محصول: تحلیل SWOT شرکت دلپذیر
- کد محصول:swot275
- تاریخ انتشار:1403/10
- تعداد صفحه: 5
- فرمت فایل :Docx
- حجم فایل: 100 کیلوبایت
- نرم افزار: Office 2010 به بالا
- زبان: فارسی
- قابلیت ویرایش: دارد
اگر در حال طی مراحل راه اندازی کسب و کار جدید در قالب استارتاپ هستید و از مسیر پیش روی خود آگاهی ندارید می توانید از فایل هایی که در این خصوص آماده کرده ایم استفاده کنید. اگر برای شروع کار، نیاز به تعریف مدل کسب و کار برای خود دارید می توانید از بوم مدل های کسب و کاری که منتشر کرده ایم استفاده کنید.اگر در مرحله تحقیقات بازار و نیازسنجی مشتریان هستید می توانید از فایل های آماده پرسونای مشتریان و نقشه سفر مشتریان ما استفاده کنید.اگر قصد دریافت سرمایه از سرمایه گذاران را دارید می توانید از فایل های آماده پیچ دک جهت ارائه استارتاپ خود به سرمایه گذاران استفاده کنید.اگر نیاز به تحلیل شرکتهای مختلف به شیوه های مدل آمیخته بازاریابی به روش 4P و 4C و نیروهای پنجگانه پورتر و SWOT و PESTEL دارید کلیک کنید و اگر هم نیاز به یک پکیج کامل از محصولات فوق الذکر دارید می توانید از بسته تجزیه تحلیل شرکت و استارتاپ های ما استفاده کنید که بصورت حرفه ای شرکتهای مختلف را بررسی نمودیم.
و اگر در فکر راه اندازی کامل یک استارتاپ هستید می توانید از پکیج ایده پردازی ، لوگوی کسب و کار،بوم مدل کسب و کار به همراه بیزینس پلن حرفه ای،تحقیقات بازار و پرسونای مشتریان و فایل های ارائه استارتاپ به سرمایه گذاران از بسته آغازین استارتاپی به همراه طرح های پروپوزال ما بهره ببرید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- پس از خرید به صورت خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.
- از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.
- دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
- لطفا قبل از خرید قوانین ما را مطالعه فرمایید.