تحلیل نیروهای رقابتی بانک پاسارگاد با مدل پنج گانه پورتر

فرمت فایل
Zip
حجم محصول
100 کیلوبایت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
2024
تعداد فایل
1 فایل
تعداد فروش
0 فروش
650,000 تومان

تحلیل نیروهای رقابتی بانک پاسارگاد با مدل پنج گانه پورتر | تحلیل بانک پاسارگاد با مدل Porter’s Five Forces | بررسی نیروهای رقابتی موثر بر بانک پاسارگاد به روش 5S Porter | تجزیه و تحلیل بانک پاسارگاد با مدل 5گانه پورتر | تحلیل نیروهای رقابتی پنجگانه پورتر موثر بر بانک پاسارگاد | بررسی نیروهای رقابتی پنجگانه پورتر بر بانک پاسارگاد | تحلیل نیروهای رقابتی پنجگانه پورتر بر کمپانی بانک پاسارگاد | تحلیل آماده نیروهای رقابتی 5 گانه پورتر

Porter’s Five Forces model یا مدل نیروهای پنج گانه مایکل پورتر متداول ترین مدل برای تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر محیط کسب و کار به همراه میزان و شدت رقابت در بازار است که برای اولین بار در سال 1979 توسط مایکل پورتر، استاد دانشگاه هاروارد و متخصص کسب و کارها، مورد استفاده قرار گرفت.

استفاده از مدل پورتر سالهاست که در حوزه ها و صنایع مختلف توسط مدیران و تحلیلگران این عرصه در حال استفاده است لذا این موضوع ما را بر آن داشت که با توجه به انجام پروژه های بیشمار در زمینه تحلیل کسب و کارهای مختلف، اقدام به تالیف و انتشار محصولی حرفه ای نماییم.

محصول مذکور که در جهت بررسی نیروهای پنج گانه موثر بر بانک پاسارگاد تهیه و تدوین شده حاوی اطلاعات مهم و کاربردی از وضعیت عوامل موثر بر این کسب و کار و حوزه فعالیت آن می باشد که توسط فروشگاه فایل های دیجیتال تدوین و عرضه شده است.

نیروهای رقابتی پورتر و عوامل موثر بر هر یک به شرح ذیل می باشند که در این محصول به تفصیل هر یک را توضیح دادیم:

  1. تهدید از جانب رقبا (Threat of New Entrants): در این عامل اقدام به بررسی میزان محبوبیت محصولات و خدمات این شرکت در بین مشتریان ، عوامل جلوگیری کننده از ورود رقبای جدید،تاثیر تازه واردین بر این شرکت،میزان دسترسی تازه‌واردین به تکنولوژی و دانش فنی این حوزه،تاثیر قوانین بر جلوگیری از ورود رقبای جدید و در نهایت مزیت مطلق شرکت مذکور نسبت به رقبا نمودیم.
  2. تهدید محصولات یا خدمات جایگزین (Threat of Substitute Products or Services): در این عامل اقدام به بررسی محصولات و خدمات جایگزین این شرکت، عوامل موثر بر سودآوری و نفوذ در بازار توسط محصولات جایگزین ،اقدامات مورد نیاز جهت غلبه این شرکت بر محصولات و خدمات موجود،میزان حساسیت مشتریان روی تغییرات قیمت برای محصولات شرکت و تاثیر محصولات جدید بر شدت رقابت محصولات جایگزین نمودیم.
  3. قدرت تأثیرگذاری تامین‌کنندگان (Bargaining Power of Suppliers): در این عامل نیز اقدام به بررسی عواملی از قبیل تاثیر تعداد تأمین‌کنندگان بر شرکت مذکور،تاثیر جایگزین کردن مواد اولیه به‌کاررفته در محصولات تأمین‌کنندگان،هزینه هایی که شرکت باید متحمل شود تا تأمین‌کننده خود را تغییر دهد،میزان اهمیت شرکت برای تأمین‌کنندگان از ابعاد مختلف و میزان اهمیت محصولات تولیدی تأمین‌کنندگان برای بقای شرکت نمودیم.
  4. قدرت تأثیرگذاری خریداران (Bargaining Power of Buyers): در این بخش عوامل وابستگی شرکت به خریداران ، میزان کیفیت محصولات و خدمات تولیدی شرکت بر رضایت خریداران،میزان اطلاعات خریداران از محصولات و خدمات شرکت ، هزینه‌ هایی که مشتری باید متحمل شود تا از شرکت دیگر خرید کند،تاثیر خرید مشتریان بر میزان درآمد شرکت را بررسی و تحلیل نمودیم.
  5. شدت رقابت در درون صنعت (Intensity of Competitive Rivalry):لیست رقبای شرکت ، میزان رشد بازار در صنعتی که این شرکت در آن فعالیت می‌کند،تحلیل وضعیت فعلی این شرکت در میان رقبا و عوامل موثر بر رقابت بین رقبا.

دقت داشته باشید که ممکن است در این محصول با توجه به نوع محصولات و یا خدمات قابل عرضه توسط این شرکت برخی از عوامل فوق الذکر، کمتر یا گاها بیشتر و در مواردی، عوامل جدیدی مورد تجزیه و تحلیل ما قرار گرفته باشند که در این صفحه ذکر نشده اند از این رو این محصول کامل ترین تحلیل از مدل تحلیلی نیروهای رقابتی پورتر از این شرکت می باشد.

در این محصول به عنوان فردی خارج از شرکت مذکور اقدام به بررسی این کسب و کار با مدل تحلیلی 5S Porter نمودیم و عوامل تاثیرگذار بر هر بخش را بصورت کامل و جامع شرح دادیم تا بتوانید از اطلاعات فعلی این مجموعه استفاده نمایید.

بانک پاسارگاد یکی از بانک‌های خصوصی در ایران است. این بانک در سال ۱۳۸۲ تأسیس شده و در زمینه ارائه خدمات بانکی به مشتریان فعالیت می‌کند. بانک پاسارگاد انواع خدمات بانکی از جمله حساب‌های جاری، حساب‌های سپرده، وام‌ها، کارت‌های اعتباری و خدمات اینترنتی بانکی را ارائه می‌دهد

اگر نیاز به بوم مدل کسب و کار ،پرسونای مشتریان واقعی،بررسی وضعیت فعلی در برابر رقبا،تحلیل SWOT ، تحلیل PESTEL ، آمیخته بازاریابی مدل 4p ،مدل آمیخته بازاریابی 4C، تحلیل نیروهای رقابتی با مدل پنج گانه پورتر و در نهایت تجزیه و تحلیل کامل این کسب و کار دارید روی هر عنوان کلیک کنید.

اهمیت استفاده از تحلیل نیروهای رقابتی با مدل پنج گانه پورتر

  • شناخت دقیق وضعیت آگاهی مشتریان از برندها
  • اطمینان از اخذ تصمیمات صحیح در معرفی محصولات و خدمات
  • تمرکز بر روی پیشرفت کسب و کار
  • شناسایی مشکلات و ضعف های فعلی واحد بازاریابی و فروش

مشخصات فنی فایل

  • عنوان محصول: تحلیل نیروهای رقابتی بانک پاسارگاد با مدل پنج گانه پورتر
  • کد محصول:porter97
  • تاریخ انتشار:1402/12
  • تعداد صفحه:24
  • فرمت فایل :Docx
  • حجم فایل: 100 کیلوبایت
  • نرم افزار: Word 2010 به بالا
  • زبان: فارسی
  • قابلیت ویرایش: دارد

اگر در حال طی مراحل راه اندازی کسب و کار جدید در قالب استارتاپ هستید و از مسیر پیش روی خود آگاهی ندارید می توانید از فایل هایی که در این خصوص آماده کرده ایم استفاده کنید. اگر برای شروع کار، نیاز به تعریف مدل کسب و کار برای خود دارید می توانید از بوم مدل های کسب و کاری که منتشر کرده ایم استفاده کنید.اگر در مرحله تحقیقات بازار و نیازسنجی مشتریان هستید می توانید از فایل های آماده پرسونای مشتریان ما استفاده کنید.اگر قصد دریافت سرمایه از سرمایه گذاران را دارید می توانید از فایل های آماده پیچ دک جهت ارائه استارتاپ خود به سرمایه گذاران استفاده کنید.اگر نیاز به تحلیل شرکتهای مختلف به دو شیوه SWOT و PESTEL دارید کلیک کنید.و اگر هم نیاز به یک پکیج کامل از محصولات فوق الذکر دارید می توانید از بسته تجزیه تحلیل شرکت و استارتاپ های ما استفاده کنید که بصورت حرفه ای طراحی و توسعه داده شده است.

و اگر در فکر راه اندازی کامل یک استارتاپ هستید می توانید از پکیج ایده پردازی ، لوگوی کسب و کار،بوم مدل کسب و کار به همراه بیزینس پلن حرفه ای،تحقیقات بازار و پرسونای مشتریان ایرانی و فایل های ارائه استارتاپ به سرمایه گذاران از بسته آغازین استارتاپی ما بهره ببرید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • پس از خرید به صورت خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.
  • از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.
  • دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • لطفا قبل از خرید قوانین ما را مطالعه فرمایید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *