مدل آمیخته بازاریابی طلافروشی با روش 4C

فرمت فایل
Zip
حجم محصول
100 کیلوبایت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
2024
تعداد فایل
1 فایل
تعداد فروش
0 فروش
450,000 تومان

مدل آمیخته بازاریابی طلافروشی با روش 4C | تحلیل Marketing Mix فروشگاه های طلا | بررسی شیوه بازاریابی طلافروشی به روش 4C | تجزیه و تحلیل طلافروشی به شیوه آمیزه بازاریابی | تحلیل مدل آمیخته بازاریابی طلافروشی با 4C | بررسی فروشگاه های طلا با مدل 4C | تحلیل طلافروشی با مدل 4C | مدل های آماده تحلیل آمیخته بازاریابی 4C

Marketing Mix یا مدل آمیخته بازاریابی یکی از روش های بررسی وضعیت فروش شرکتها و مجموعه های تجاریست که برای اولین بار در سال 1953 توسط نیل بوردون، استاد دانشگاه هاروارد و متخصص بازاریابی، مورد استفاده قرار گرفت.

مدل 4C یک چارچوب بازاریابی است که توسط رابرت لاوتربورن ارائه شده و به عنوان جایگزینی برای مدل 4P (محصول، قیمت، مکان، ترفیع) پیشنهاد شده است که بصورت تخصصی روی مشتریان تمرکز دارد .

این محصول که در جهت بررسی مدل آمیخته بازاریابی طلافروشی با روش 4C بر پایه چهار اصل فوق تهیه و تدوین شده پاسخ سوالات ذیل را می دهد:

  • Customer (مشتری): بررسی دقیق نیازها، خواسته‌ها، و مشکلات مشتریان-بررسی میزان علاقمندی مشتریان به خدمات یا محصولات -روشهای افزایش میزان وفاداری مشتریان
  • Cost (هزینه): بررسی هزینه‌های واقعی که مشتریان برای تهیه محصول یا خدمات می‌پردازند-شیوه های کم نمودن هزینه مشتریان.معرفی شاخص های سنجش میزان رضایت مشتریان از قیمت محصول یا خدمات
  • Convenience (راحتی): بررسی میزان آسایش و راحتی خرید برای مشتریان -بررسی موانعی که مشتری در حین خرید با آنها برخورد می کند-ارائه راهکارها و روشهای افزایش آسایش و راحتی خرید برای مشتریان
  • Communication (ارتباطات) : بررسی شیوه های اطلاع رسانی شرکت به مشتریان-بررسی روشهای برقراری ارتباط دوسویه بین مشتریان و شرکت به منظور به اشتراک‌گذاری اطلاعات، ارزش‌ها، و پاسخ به سوالات و ابهامات آنها

با استفاده از تحلیل 4C، کسب و کارها می‌توانند بهترین راهکارها را برای جلب و نگه‌داری مشتریان، بهینه‌سازی هزینه‌ها، افزایش راحتی مشتریان، و برقراری ارتباطات موثر با آنها پیدا کنند، که این بهبودها به تجربه مشتری و سودآوری کسب و کار کمک می‌کند.

پیش نمایش تحلیل مدل آمیخته بازاریابی شرکت های ایرانی و خارجی

در این محصول به عنوان فردی خارج از مجموعه مذکور اقدام به بررسی عوامل موثر بر طلافروشی نمودیم و مواردی که روی این کسب و کار بر اساس مدل آمیخته بازاریابی 4c تاثیرگذار است را بصورت مفصل شرح دادیم تا بتوانید بررسی دقیق تری از آن داشته باشید.

اگر نیاز به بوم مدل کسب و کار ،پرسونای مشتریان واقعی،تحلیل SWOT ، تحلیل PESTEL ،تحلیل آمیخته بازاریابی به روش 4p ،تحلیل آمیخته بازاریابی به روش 4C ،نقشه سفر مشتریان ، تحلیل نیروهای رقابتی با مدل پنج گانه پورتر و در نهایت تجزیه و تحلیل کامل این مجموعه را دارید کلیک کنید.

اهمیت استفاده از مدل آمیخته بازاریابی طلافروشی

  • شناخت دقیق وضعیت آگاهی مشتریان از برندها
  • اطمینان از اخذ تصمیمات صحیح در معرفی محصولات و خدمات
  • تمرکز بر روی پیشرفت روزافزون فروش
  • شناسایی مشکلات و ضعف های فعلی واحد بازاریابی و فروش

مشخصات فنی فایل

  • عنوان محصول: مدل آمیخته بازاریابی طلافروشی با روش 4c
  • کد محصول:Marketing205
  • تاریخ انتشار:1403/03
  • تعداد صفحه:10
  • فرمت فایل :Docx
  • حجم فایل: 100 کیلوبایت
  • نرم افزار: Word 2010 به بالا
  • زبان: فارسی
  • قابلیت ویرایش: دارد

اگر در حال طی مراحل راه اندازی کسب و کار جدید در قالب استارتاپ هستید و از مسیر پیش روی خود آگاهی ندارید می توانید از فایل هایی که در این خصوص آماده کرده ایم استفاده کنید. اگر برای شروع کار، نیاز به تعریف مدل کسب و کار برای خود دارید می توانید از بوم مدل های کسب و کاری که منتشر کرده ایم استفاده کنید.اگر در مرحله تحقیقات بازار و نیازسنجی مشتریان هستید می توانید از فایل های آماده پرسونای مشتریان و نقشه سفر مشتریان ما استفاده کنید.اگر قصد دریافت سرمایه از سرمایه گذاران را دارید می توانید از فایل های آماده پیچ دک جهت ارائه استارتاپ خود به سرمایه گذاران استفاده کنید.اگر نیاز به تحلیل شرکتهای مختلف به شیوه های مدل آمیخته بازاریابی به روش 4P و 4C و نیروهای پنجگانه پورتر و SWOT و PESTEL دارید کلیک کنید و اگر هم نیاز به یک پکیج کامل از محصولات فوق الذکر دارید می توانید از بسته تجزیه تحلیل شرکت و استارتاپ های ما استفاده کنید که بصورت حرفه ای شرکتهای مختلف را بررسی نمودیم.

و اگر در فکر راه اندازی کامل یک استارتاپ هستید می توانید از پکیج ایده پردازی ، لوگوی کسب و کار،بوم مدل کسب و کار به همراه بیزینس پلن حرفه ای،تحقیقات بازار و پرسونای مشتریان و فایل های ارائه استارتاپ به سرمایه گذاران از بسته آغازین استارتاپی به همراه طرح های پروپوزال ما بهره ببرید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • پس از خرید به صورت خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.
  • از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.
  • دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • لطفا قبل از خرید قوانین ما را مطالعه فرمایید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *