دیتاست نتایج کمپین بازاریابی هایپرمارکت

دیتاست نتایج کمپین بازاریابی هایپرمارکت
فرمت فایل
zip
زبان
انگلیسی
تاریخ انتشار
2023
تعداد فایل
1 فایل
250,000 تومان

دیتاست |دیتاست نتایج کمپین بازاریابی هایپرمارکت | دیتاست نتایج کمپین بازاریابی سوپرمارکت | دیتاست نوع مصرف خانوار ایرانی |

دیتاست (انگلیسی: Data set‎) به مجموعه‌ای از داده‌های آماری یا دیتاهای رایانه‌ای مربوط به یک پایگاه داده اطلاق می‌شود، که با هدف یکپارچه نمودن داده‌ها، محتویات آن را در قالب یک جدول پایگاه داده تنظیم و مرتب می‌نمایند، که در آن، هر ستون از پایگاه داده، نشان دهنده یک متغیر خاص است و هر ردیف نیز به یکی از اعضای مجموعه داده‌های مورد نظر مرتبط می‌باشد.

دیتاست نتایج کمپین بازاریابی هایپرمارکت حاوی اطلاعاتی در خصوص کمپین اجرا شده در یکی از بزرگترین هایپرمارکت های بین الملل می باشد که توسط فروشگاه فایل های دیجیتال عرضه شده است .

داده‌های کمپین بازاریابی در بین بیش از 2000 مشتری هایپرمارکت اجرا شده و حاوی اطلاعاتی از جمله پروفایل‌های مشتری، اولویت‌های محصول، موفقیت‌ها/شکست‌های کمپین و عملکرد کانال های بازاریابی می باشد.شما با استفاده از این دیتاست می توانید پاسخ سوالات ذیل را بدهید:

تعداد خریدهای هر مشتری چندتاست؟ چگونه با آنها رفتار خواهید کرد؟ چه عواملی به طور قابل توجهی با تعداد خریدهای اینترنتی مرتبط است؟ کدام کمپین بازاریابی موفق‌ترین بود؟ یک مشتری معمولی چگونه به نظر می رسد؟ کدام محصولات بهترین عملکرد را دارند؟ کدام کانال های بازاریابی و تبلیغاتی ضعیف عمل می کنند؟

ویژگی های دیتاست نتایج کمپین بازاریابی هایپرمارکت

  • جدیدترین نسخه از اطلاعات آماری
  • اطلاعات کاربردی و مفید از این حوزه

کاربردهای دیتاست:

  • تحلیلگران و علاقمندان به داده های آماری
  • کاوش در فناوری های آینده و بازارهای نوظهور
  • شناسایی چالش های موجود
  • برنامه ریزی ، مدیریت و تحقیق و توسعه محصولات مرتبط

مشخصات فنی دیتاست :

  • کد محصول: dataset132
  • عنوان محصول: دیتاست نتایج کمپین بازاریابی هایپرمارکت
  • تاریخ انتشار: 2023
  • تعداد نمونه : 2240
  • تعداد ویژگی: 24
  • عنوان ویژگی:  شناسه هر مشتری-سال تولد-تحصیلات-وضعیت تاهل-درآمد سالانه خانوار-موقعیت مکانی مشتری-تعداد فرزند-تعداد نوجوان و کودک خانوار-اولین خرید-تعداد روزهای پس از آخرین خرید مشتری-مبلغ صرف شده برای نوشیدنی در 2 سال گذشته-مبلغ صرف شده برای میوه ها در 2 سال گذشته -میزان مصرف گوشت در 2 سال گذشته- مبلغ صرف شده برای ماهی در 2 سال گذشته -مبلغ صرف شده برای شیرینی در 2 سال گذشته -مبلغ صرف شده برای طلا در 2 سال گذشته-تعداد خریدهای انجام شده با تخفیف- تعداد خریدهای انجام شده از طریق وب سایت -تعداد خریدهای انجام شده با استفاده از کاتالوگ -تعداد خریدهایی که مستقیماً در فروشگاه ها انجام شده است- تعداد بازدید از وب سایت شرکت در ماه گذشته-تعداد شکایتهای مشتری-نتیجه چهار کمپین تبلیغاتی برای هر مشتری و…
  • نوع فایل: xlsx
  • نرم افزار: Microsoft Office 2010 up
  • حجم فایل: 1 مگابایت
  • قابلیت ویرایش: دارد
  • راهنما: ندارد

در صورتی که نیاز به گزارش تحلیلی این دیتاست در نرم افزار هوش تجاری Power BI دارید کلیک کنید.

در صورتی که نحوه کار با نرم افزار Octoparse را نمی دانید می توانید از آموزش استخراج داده از سایتها با نرم افزار Octoparse استفاده نمایید.

در صورتی که برای استخراج دیتا از سایت های مختلف نیاز به الگوهای آماده دارید می توانید از پروژه های استخراج داده با Octoparse که توسط فروشگاه فایل های دیجیتال طراحی و ارائه شده اند استفاده کنید.

و در صورتی که برای انجام پروژه های تحقیقاتی و یا شناسایی رفتار کاربران و بازار هدف در حوزه های گوناگون نیاز به دیتاست آماده دارید می توانید از دیتاست های فروشگاه فایل های دیجیتال استفاده نمایید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • پس از خرید به صورت خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.
  • از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.
  • دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • لطفا قبل از خرید قوانین ما را مطالعه فرمایید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *