تحلیل SWOT شرکت های وب Hiweb

فرمت فایل
Zip
حجم محصول
200 کیلوبایت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
2023
تعداد فایل
1 فایل
تعداد فروش
0 فروش
250,000 تومان

تحلیل SWOT شرکت های وب | بررسی شرکت های وب با تحلیل SWOT | تجزیه و تحلیل های وب به شیوه تحلیل SWOT | تحلیل سوات های وب | تحلیل شرکت Hiweb

SWOT در سال ۱۹۶۰ توسط یک مشاور کسب‌وکار به نام آلبرت هامفری ابداع شده است و علت استفاده آن پس از سالها عدم وابستگی به متغییرهای مختلف است. ما در این سند اقدام به انجام بررسی وضعیت هر کسب و کار از 4 منظر مختلف می کنیم.

واژه SWOT (سوات) از 4 حرف تشکیل شده که حروف اول کلمات Strength,Weakness,Opportunities,‌Threats را تشکیل می دهند و ما بر اساس همین واژه ها وضعیت فعلی و آتی این کسب و کار را مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار دادیم.تحلیل کسب و کار به شیوه SWOT هر کسب و کار را از نظر نقاط قوّت، ضعف،فرصت ها،تهدید یا چالش های احتمالی مورد بررسی قرار می دهد.

شروع کسب و کار صرفا جمع کردن نیروهای فنی و ارائه محصول نمی باشد بلکه اصل اساسی آن شناخت دقیق زوایای گوناگون کار می باشد تا بتوانید در برابر حوادث و رخدادهای گوناگون عکس المعل مناسبی داشته باشید.

وجود چنین محصول ارزشمندی برای کلیه کسب و کارها کاملا ضروری و مفید می باشد چرا که با توجه به شرایط متغیر ، امکان اخذ تصمیم درست و اصولی بر اساس واقعیت های موجود بسیار مهم می باشد لذا ممکن است همگان از پس چنین کار مهمی برنیایند.

شرکت داده‌گسترعصرنوین از سال ۱۳۸۲ به‌عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات انتقال داده (PAP) آغاز بـه کار نموده است. در سال ۱۳۸۸ مالکیت این شرکت به بخش خصوصی واگذار شد و در سال ۱۳۹۱ نام تجاری «های‌وب» را در بازار مخابرات و ارتباطات کشور معرفی نمود. در طی دوره فعالیت جدید، این شرکت توانست به‌سرعت در بازار رقـابتی خدمات دستـرسی به دیتـا و اینترنت رشد نماید، به‌نحوی‌که با ارائه سرویس در بیش از ۵۴۳ شهر در سال ۱۳۹۵ توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر انتخاب گردد.

پیش نمایش قالب سوات و تحلیل نمونه

در این محصول به عنوان فردی خارج از شرکت مذکور اقدام به بررسی این کسب و کار نمودیم و مواردی که روی این کسب و کار یا مجموعه تاثیرگذار است را بصورت مفصل شرح دادیم تا بتوانید بررسی دقیق تری از آن داشته باشید.

اگر نیاز به بوم مدل کسب و کار ،پرسونای مشتریان واقعی،تحلیل SWOT ، تحلیل PESTEL ، آمیخته بازاریابی مدل 4p ،مدل آمیخته بازاریابی 4C، تحلیل نیروهای رقابتی با مدل پنج گانه پورتر و در نهایت تجزیه و تحلیل کامل این کسب و کار دارید روی هر عنوان کلیک کنید.

اهمیت استفاده از تحلیل SWOT شرکت های وب Hiweb

  • شناخت دقیق وضعیت کسب و کار
  • مطمئن بودن از مسیر پیش روی استارتاپ
  • تمرکز بر روی گسترش کار
  • شناسایی نقاط کور و یا بازارهای جدید

ویژگی های تحلیل SWOT شرکت های وب Hiweb

  • حاوی اطلاعات دقیق از وضعیت کسب و کار در برابر رقبا
  • شناخت ابعاد گوناگون هر کسب و کار (از دید فردی خارج از شرکت)
  • امکان اخذ تصمیمات هوشمندانه

مشخصات فنی فایل

  • عنوان محصول: تحلیل SWOT شرکت های وب
  • کد محصول:swot217
  • تاریخ انتشار:1402/09
  • تعداد برگه:1
  • فرمت فایل :Xlsx
  • حجم فایل: 200 کیلوبایت
  • نرم افزار: Excel 2010 به بالا
  • زبان: فارسی
  • قابلیت ویرایش: دارد

اگر در حال طی مراحل راه اندازی کسب و کار جدید در قالب استارتاپ هستید و از مسیر پیش روی خود آگاهی ندارید می توانید از فایل هایی که در این خصوص آماده کرده ایم استفاده کنید. اگر برای شروع کار، نیاز به تعریف مدل کسب و کار برای خود دارید می توانید از بوم مدل های کسب و کاری که منتشر کرده ایم استفاده کنید.اگر در مرحله تحقیقات بازار و نیازسنجی مشتریان هستید می توانید از فایل های آماده پرسونای مشتریان ما استفاده کنید.اگر قصد دریافت سرمایه از سرمایه گذاران را دارید می توانید از فایل های آماده پیچ دک جهت ارائه استارتاپ خود به سرمایه گذاران استفاده کنید.اگر نیاز به تحلیل شرکتهای مختلف به دو شیوه SWOT و PESTEL دارید کلیک کنید.و اگر هم نیاز به یک پکیج کامل از محصولات فوق الذکر دارید می توانید از بسته تجزیه تحلیل شرکت و استارتاپ های ما استفاده کنید که بصورت حرفه ای طراحی و توسعه داده شده است.

و اگر در فکر راه اندازی کامل یک استارتاپ هستید می توانید از پکیج ایده پردازی ، لوگوی کسب و کار،بوم مدل کسب و کار به همراه بیزینس پلن حرفه ای،تحقیقات بازار و پرسونای مشتریان ایرانی و فایل های ارائه استارتاپ به سرمایه گذاران از بسته آغازین استارتاپی ما بهره ببرید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • پس از خرید به صورت خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.
  • از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.
  • دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • لطفا قبل از خرید قوانین ما را مطالعه فرمایید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *