مدل آمیخته بازاریابی شرکت لبنیات کالبر با روش 4p

فرمت فایل
Zip
حجم محصول
100 کیلوبایت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
2024
تعداد فایل
1 فایل
تعداد فروش
0 فروش
450,000 تومان

تحلیل Marketing Mix شرکت لبنیات کالبر | بررسی شیوه بازاریابی شرکت لبنیات کالبر به روش 4p | تجزیه و تحلیل کالبر به شیوه آمیزه بازاریابی | تحلیل آمیخته بازاریابی کالبر | بررسی مدل آمیخته بازاریابی شرکت کالبر | تحلیل مدل بازاریابی شرکت کالبر | مدل های آماده تحلیل آمیخته بازاریابی

Marketing Mix یا مدل آمیخته بازاریابی یکی از روش های بررسی وضعیت فروش شرکتها و مجموعه های تجاریست که برای اولین بار در سال 1953 توسط نیل بوردون، استاد دانشگاه هاروارد و متخصص بازاریابی، مورد استفاده قرار گرفت.

از زمان معرفی مدل آمیخته بازاریابی تاکنون حوزه بازاریابی تغییرات زیادی به خود دیده اما طی سالها استفاده همچنان روی اصول پایه ای خود استوار بوده است.در شیوه Marketing Mix شرکتها می توانند بنابر نیاز خود روی اصول مورد نظر خود مانور بدهند اما اگر بخواهیم بخش های مدل آمیخته بازاریابی را بررسی کنیم می بایست روی چهار اصل:محصول (Product)-قیمت گذاری (Price)-تبلیغات(Promotion) – مکان (Place) تمرکز داشته باشیم که به اختصار به این شیوه مدل 4p می گوییم.

این محصول که در جهت بررسی مدل آمیخته شرکت لبنیات کالبر بر پایه چهار اصل فوق تهیه و تدوین شده پاسخ سوالات ذیل را می دهد:

محصول (Product): محصولات و خدمات ارائه شده توسط این کسب و کار- ویژگی محصولات و خدمات این شرکت که منجر به خرید مشتریان می شود.

قیمت گذاری (Price):روش های قیمت گذاری محصولات و خدمات – عوامل موثر بر قیمت گذاری محصولات و خدمات شرکت

مکان (Place):تأثیر مکان بر عملکرد و استراتژی شرکت که از جنبه های مختلف آن را بررسی کردیم – راهکارهای کاهش تأثیرات منفی مکان فیزیکی

تبلیغات(Promotion):روشهای تبلیغاتی این شرکت در جهت جذب مشتریان-مخاطبان هدف تبلیغات چه کسانی یا گروه هایی هستند.

در این محصول به عنوان فردی خارج از شرکت مذکور اقدام به بررسی این کسب و کار با مدل 4p نمودیم و عوامل تاثیرگذار بر هر بخش را بصورت مفصل شرح دادیم تا بتوانید از آن بهره مند شوید.

پیش نمایش مدل تحلیل 4p

کالبر یک شرکت تولید لبنیات، موادغذایی و آشامیدنی است که در اراک مستقر می‌باشد و در سال ۱۳۷۳ تأسیس شده‌است. این شرکت تحت نماد «غالبر» عضو بورس اوراق بهادار تهران می‌باشد.تولیدات این شرکت عبارتنداز :شیر تازه ، پنیر،ماست ، شیرخشک، MPC، کازئین، پودر وی.

اگر نیاز به بوم مدل کسب و کار ،پرسونای مشتریان واقعی،بررسی وضعیت فعلی در برابر رقبا،تحلیل SWOT ، تحلیل PESTEL ،تحلیل آمیخته بازاریابی به روش 4p ، مدل آمیخته بازاریابی 4C ، تحلیل نیروهای رقابتی با مدل پنج گانه پورتر و در نهایت تجزیه و تحلیل کامل این کسب و کار دارید روی هر عنوان کلیک کنید.

اهمیت استفاده از مدل آمیخته بازاریابی شرکت لبنیات کالبر

  • شناخت دقیق وضعیت آگاهی مشتریان از برندها
  • اطمینان از اخذ تصمیمات صحیح در معرفی محصولات و خدمات
  • تمرکز بر روی پیشرفت روزافزون فروش
  • شناسایی مشکلات و ضعف های فعلی واحد بازاریابی و فروش

مشخصات فنی فایل

  • عنوان محصول: مدل آمیخته بازاریابی شرکت لبنیات کالبر
  • کد محصول:marketing198
  • تاریخ انتشار:1403
  • تعداد صفحه: 3
  • فرمت فایل :Docx
  • حجم فایل: 100 کیلوبایت
  • نرم افزار: Word 2010 به بالا
  • زبان: فارسی
  • قابلیت ویرایش: دارد

اگر در حال طی مراحل راه اندازی کسب و کار جدید در قالب استارتاپ هستید و از مسیر پیش روی خود آگاهی ندارید می توانید از فایل هایی که در این خصوص آماده کرده ایم استفاده کنید. اگر برای شروع کار، نیاز به تعریف مدل کسب و کار برای خود دارید می توانید از بوم مدل های کسب و کاری که منتشر کرده ایم استفاده کنید.اگر در مرحله تحقیقات بازار و نیازسنجی مشتریان هستید می توانید از فایل های آماده پرسونای مشتریان ما استفاده کنید.اگر قصد دریافت سرمایه از سرمایه گذاران را دارید می توانید از فایل های آماده پیچ دک جهت ارائه استارتاپ خود به سرمایه گذاران استفاده کنید.اگر نیاز به تحلیل شرکتهای مختلف به دو شیوه SWOT و PESTEL دارید کلیک کنید.و اگر هم نیاز به یک پکیج کامل از محصولات فوق الذکر دارید می توانید از بسته تجزیه تحلیل شرکت و استارتاپ های ما استفاده کنید که بصورت حرفه ای طراحی و توسعه داده شده است.

و اگر در فکر راه اندازی کامل یک استارتاپ هستید می توانید از پکیج ایده پردازی ، لوگوی کسب و کار،بوم مدل کسب و کار به همراه بیزینس پلن حرفه ای،تحقیقات بازار و پرسونای مشتریان ایرانی و فایل های ارائه استارتاپ به سرمایه گذاران از بسته آغازین استارتاپی ما بهره ببرید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • پس از خرید به صورت خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.
  • از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.
  • دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • لطفا قبل از خرید قوانین ما را مطالعه فرمایید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *