مدل آمیخته بازاریابی شرکت کامپیوتری دل Dell با روش 4p

فرمت فایل
Zip
حجم محصول
500 کیلوبایت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
2023
تعداد فایل
1 فایل
450,000 تومان

تحلیل Marketing Mix شرکت کامپیوتری دل | بررسی شیوه بازاریابی شرکت دل به روش 4p | تجزیه و تحلیل Dell به شیوه آمیزه بازاریابی | تحلیل آمیخته بازاریابی کامپیوتری دل | بررسی مدل آمیخته بازاریابی شرکت دل | تحلیل مدل بازاریابی شرکت Dell

Marketing Mix یا مدل آمیخته بازاریابی یکی از روش های بررسی وضعیت فروش شرکتها و مجموعه های تجاریست که برای اولین بار در سال 1953 توسط نیل بوردون، استاد دانشگاه هاروارد و متخصص بازاریابی، مورد استفاده قرار گرفت.

از زمان معرفی مدل آمیخته بازاریابی تاکنون حوزه بازاریابی تغییرات زیادی به خود دیده اما طی سالها استفاده همچنان روی اصول پایه ای خود استوار بوده است.در شیوه Marketing Mix شرکتها می توانند بنابر نیاز خود روی اصول مورد نظر خود مانور بدهند اما اگر بخواهیم بخش های مدل آمیخته بازاریابی را بررسی کنیم می بایست روی چهار اصل:محصول (Product)-قیمت گذاری (Price)-تبلیغات(Promotion) – مکان و کانال های توزیع (Place) تمرکز داشته باشیم که به اختصار به این شیوه مدل 4p می گوییم.

محصول مذکور که در جهت بررسی شیوه های بازاریابی شرکت کامپیوتری دل Dell بر پایه چهار اصل فوق تهیه و تدوین شده حاوی اطلاعات مهم و کاربردی از روش های بازاریابی این مجموعه در جهت افزایش فروش و شناساندن برند به مشتریانش می باشد که توسط فروشگاه فایل های دیجیتال تدوین و عرضه شده است.

وجود چنین محصول ارزشمندی برای کلیه کسب و کارها کاملا ضروری و مفید می باشد چرا که با توجه به شرایط متغیر کسب و کارها، امکان اخذ تصمیم درست و اصولی بر اساس واقعیت های موجود بسیار مهم می باشد.

پیش نمایش مدل تحلیل 4p

در این محصول به عنوان فردی خارج از شرکت مذکور اقدام به بررسی این کسب و کار با مدل 4p نمودیم و عوامل تاثیرگذار بر هر بخش را بصورت مفصل شرح دادیم تا بتوانید از تجربیات این مجموعه استفاده نمایید.

دِل (به انگلیسی: Dell) یک شرکت سازنده رایانه آمریکایی است، که دفتر اصلی آن در شمال شهر آستین، تگزاس قرار دارد و از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات IT در جهان می‌باشد.شرکت دل همواره محصولات خود را برای کاربری‌های تجارت الکترونیک، پژوهش‌های پیشرفته مهندسی و دانشجویان پژوهشگر و نوآور، بازار بورس و سهام و همچنین کاربران بازی و تدوین تصویر و گرافیک و مصارف خانگی و اداری تقسیم‌بندی و طراحی کرده‌است. به همراه قیمت‌های مناسب و رقابتی و همواره توانسته‌است تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

اگر نیاز به بوم مدل کسب و کار ،پرسونای مشتریان واقعی،بررسی وضعیت فعلی در برابر رقبا،تحلیل SWOT ، تحلیل PESTEL ، آمیخته بازاریابی مدل 4p ،تحلیل نیروهای رقابتی با مدل پنج گانه پورتر و در نهایت تجزیه و تحلیل کامل این کسب و کار دارید روی هر عنوان کلیک کنید.

اهمیت استفاده از مدل آمیخته بازاریابی شرکت کامپیوتری دل Dell

  • شناخت دقیق وضعیت آگاهی مشتریان از برندها
  • اطمینان از اخذ تصمیمات صحیح در معرفی محصولات و خدمات
  • تمرکز بر روی پیشرفت روزافزون فروش
  • شناسایی مشکلات و ضعف های فعلی واحد بازاریابی و فروش

مشخصات فنی فایل

  • عنوان محصول: مدل آمیخته بازاریابی شرکت کامپیوتری دل Dell
  • کد محصول:Marketing18
  • تاریخ انتشار:1402/08
  • تعداد صفحه:3
  • فرمت فایل :Docx
  • حجم فایل: 500 کیلوبایت
  • نرم افزار: Word 2010 به بالا
  • زبان: فارسی
  • قابلیت ویرایش: دارد

اگر در حال طی مراحل راه اندازی کسب و کار جدید در قالب استارتاپ هستید و از مسیر پیش روی خود آگاهی ندارید می توانید از فایل هایی که در این خصوص آماده کرده ایم استفاده کنید. اگر برای شروع کار، نیاز به تعریف مدل کسب و کار برای خود دارید می توانید از بوم مدل های کسب و کاری که منتشر کرده ایم استفاده کنید.اگر در مرحله تحقیقات بازار و نیازسنجی مشتریان هستید می توانید از فایل های آماده پرسونای مشتریان ما استفاده کنید.اگر قصد دریافت سرمایه از سرمایه گذاران را دارید می توانید از فایل های آماده پیچ دک جهت ارائه استارتاپ خود به سرمایه گذاران استفاده کنید.اگر نیاز به تحلیل شرکتهای مختلف به دو شیوه SWOT و PESTEL دارید کلیک کنید.و اگر هم نیاز به یک پکیج کامل از محصولات فوق الذکر دارید می توانید از بسته تجزیه تحلیل شرکت و استارتاپ های ما استفاده کنید که بصورت حرفه ای طراحی و توسعه داده شده است.

و اگر در فکر راه اندازی کامل یک استارتاپ هستید می توانید از پکیج ایده پردازی ، لوگوی کسب و کار،بوم مدل کسب و کار به همراه بیزینس پلن حرفه ای،تحقیقات بازار و پرسونای مشتریان ایرانی و فایل های ارائه استارتاپ به سرمایه گذاران از بسته آغازین استارتاپی ما بهره ببرید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • پس از خرید به صورت خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.
  • از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.
  • دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • لطفا قبل از خرید قوانین ما را مطالعه فرمایید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.