اکسل ساخت و مدیریت چک لیست

فرمت فایل
Zip
حجم محصول
100 کیلوبایت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
2024
تعداد فایل
1 فایل
تعداد فروش
0 فروش
300,000 تومان

اکسل تولید چک لیست| اکسل ساخت چک لیست | نرم افزار تولید و طراحی چک لیست | نرم افزار ساخت چک لیست | اکسل ساخت چک لیست

آیا به دنبال ابزاری کارآمد برای سازماندهی و مدیریت وظایف خود در زندگی شخصی و کاری هستید؟ قالب اکسل چک‌لیست راه‌حلی جامع و آماده برای استفاده است که به شما امکان می‌دهد تا چک‌لیست‌هایی با طراحی زیبا و داینامیک ایجاد کنید. این قالب شامل داشبوردی تعاملی است و قابلیت چاپ، ویرایش و تکمیل فهرست‌های کارها را فراهم می‌کند.

چرا از قالب اکسل چک‌لیست استفاده کنیم؟

چک‌لیست‌ها ابزاری مؤثر برای سازماندهی و پیگیری فعالیت‌ها هستند و با دانلود قالب اکسل چک‌لیست قابل ویرایش ما، می‌توانید انواع فهرست‌های کارها را برای افزایش بهره‌وری خود ایجاد کنید. این قالب برای تیم‌ها و افراد مناسب است و به شما کمک می‌کند تا با استفاده از یک ابزار قدرتمند و ساده، نظم بیشتری در کارهایتان داشته باشید.

با قالب اکسل ساخت و مدیریت چک لیست چه چک لیست هایی را می توان تعریف نمود:

  • لیست‌های کارها: تهیه و تنظیم فهرست کارها برای مدیریت بهتر فعالیت‌های روزانه.
  • چک‌لیست عروسی: برنامه‌ریزی و پیگیری جزئیات مربوط به مراسم عروسی.
  • چک‌لیست کمپینگ: آماده‌سازی و پیگیری لوازم و فعالیت‌های کمپینگ.
  • چک‌لیست پروژه: مدیریت مراحل و وظایف مختلف پروژه‌ها.
  • چک‌لیست کیف بیمارستان: آماده‌سازی لوازم ضروری برای بیمارستان.
  • چک‌لیست سئو: پیگیری و اجرای فعالیت‌های مربوط به بهینه‌سازی موتورهای جستجو.
  • چک‌لیست تمیزکاری: برنامه‌ریزی و پیگیری وظایف تمیزکاری.
  • و بسیاری موارد دیگر…

اجزای اصلی قالب:

  1. چک‌لیستاین بخش به صورت کامل قابل سفارشی‌سازی و تکمیل است و به شما امکان می‌دهد تا چک‌لیست خود را بر اساس نیازهای خاص ایجاد کنید. برای شروع، نام چک‌لیست خود را با ویرایش سرصفحه تعیین کنید و توضیحات لازم را اضافه کنید.ویژگی‌های چک‌لیست:
    • دسته‌بندی: سازماندهی وظایف در دسته‌های مختلف برای مدیریت و دید بهتر.
    • نام وظیفه: تعریف دقیق هر وظیفه یا مورد برای جلوگیری از ابهام.
    • اولویت: تعیین سطح اولویت برای هر وظیفه (بالا، متوسط، پایین).
    • مسئول: تخصیص مسئول برای هر وظیفه، که برای چک‌لیست‌های تیمی اهمیت بیشتری دارد.
    • وضعیت: پیگیری وضعیت هر وظیفه (آغاز نشده، در حال انجام، تکمیل شده).
    شما می‌توانید دسته‌بندی‌های خود را در قسمت تنظیمات دسته در سمت راست چک‌لیست تعریف کنید. با این کار، منوهای کشویی و نمودارهای داشبورد به‌روز می‌شوند.همچنین، هنگام انتخاب دسته جدید، قالب به شما مرزهای تیره‌تری را برای تشخیص بهتر وظایف در دسته‌های مختلف ارائه می‌دهد.برای اضافه کردن سطرهای بیشتر به چک‌لیست، از علامت بعلاوه (+) در سمت چپ لیست استفاده کنید. این قالب به شما اجازه می‌دهد تا تا ۱۵۰ مورد را در ۱۰ دسته مختلف اضافه کنید. اما به دلیل اینکه این فایل اکسل قابل ویرایش است، در صورت نیاز می‌توانید سطرهای بیشتری اضافه کنید.در نهایت، پس از تکمیل جدول چک‌لیست در قالب اکسل، می‌توانید یادداشت‌ها و توضیحات خود را در بخش مربوطه در زیر لیست اضافه کنید.
  1. داشبوردبخش داشبورد یک نمای کلی و جامع از داده‌های چک‌لیست شما ارائه می‌دهد و آن را به شکلی بصری جذاب نمایش می‌دهد.
    • وضعیت تکمیل: در اینجا می‌توانید تعداد کل موارد را با تعداد موارد تکمیل‌شده و باقی‌مانده مشاهده کنید. همچنین، نرخ تکمیل تمامی وظایف خود را مشاهده خواهید کرد.
    • توزیع وظایف بر اساس اولویت: نمایش توزیع وظایف بر اساس سطوح اولویت آن‌ها که به شما در درک بهتر اهمیت وظایف کمک می‌کند.
    • تقسیم وظایف بر اساس کارمند: می‌توانید از منوی کشویی، کارمند مورد نظر را انتخاب کرده و نمودار پویا تعداد کل و وظایف تکمیل‌شده برای آن کارمند را بر اساس سطوح اولویت نشان می‌دهد.
    • تقسیم وظایف بر اساس دسته‌بندی: بررسی دسته‌بندی وظایف به همراه نرخ تکمیل آن‌ها. اعداد بالای هر دسته تعداد کل موارد تحت هر دسته را نشان می‌دهد و منطقه سبز نشان‌دهنده نرخ تکمیل است.

خلاصه ویژگی‌های قالب اکسل چک‌لیست:

  • قابل ویرایش و تکمیل: امکان ایجاد هر چک‌لیستی که نیاز دارید.
  • داشبورد برای نظارت بر پیشرفت: کمک به نظارت دقیق و مؤثر بر وضعیت پروژه‌ها.
  • مناسب برای تیم‌ها و افراد: طراحی برای استفاده همزمان توسط تیم‌ها و افراد.
  • قالب چک‌لیست قابل چاپ: امکان چاپ فهرست‌ها برای استفاده آفلاین.
  • دانلود فوری: دسترسی سریع به قالب با دانلود فوری.
  • سازگار با مک و ویندوز: قابل استفاده در هر دو سیستم‌عامل.
  • سازگار با اکسل ۲۰۱۳ و نسخه‌های بعدی: بدون نیاز به ماکروهای VBA برای عملکرد.

با استفاده از این قالب، می‌توانید به سادگی و با دقت بیشتری فعالیت‌های خود را سازماندهی کنید و از ابزاری کارآمد برای مدیریت وظایف روزمره و پروژه‌های خود بهره‌مند شوید.بصورت پیشفرض این فایل با داده های انگلیسی پر شده است که امکان پاک نمودن و تکمیل داده های فارسی را خواهید داشت.

مشخصات فنی محصول:

  • عنوان محصول: اکسل ساخت و مدیریت چک لیست
  • کد محصول: excel377
  • تاریخ انتشار:1403/05
  • فرمت فایل : xlsx
  • حجم فایل: 100 کیلوبایت
  • نرم افزار: اکسل 2013 به بالا
  • زبان: بدون محدودیت
  • قابلیت ویرایش: دارد

برای مشاهده لیست کامل، پروژه های ما در اکسل کلیک کنید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • پس از خرید به صورت خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.
  • از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.
  • دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • لطفا قبل از خرید قوانین ما را مطالعه فرمایید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *