دیتاست | دیتاست نظرسنجی رضایت مشتریان خودروسازی | دیتاست نظرسنجی کمپانی خودروسازی | دیتاست بررسی رضایت مشتریان شرکتهای خودروساز |
نظرسنجی رضایت مشتریان ابزاری است که برای جمعآوری بازخورد از مشتریان در مورد کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکتهای خودروسازی استفاده میشود. این بازخورد میتواند به این شرکتها در جهت بهبود کیفیت محصولات، افزایش رضایت مشتریان و وفاداری آنها، و در نهایت افزایش سهم بازار کمک کند.
این دیتاست شامل نظرسنجیهای رضایت مشتریان شرکتهای خودروسازی ایرانی است. نظرسنجیها توسط افراد مختلف و در زمانهای مختلف انجام شدهاند و شامل اطلاعات مربوط به تجربه مشتریان با شرکتهایی مانند ایران خودرو،سایپا،کرمان موتور ، پارس خودرو و گروه بهمن می باشد که عملکرد کلی شرکت را از نظر کیفیت محصولات، خدمات پس از فروش، رفتار کارکنان و غیره بررسی نمودند.
این دیتاست حاوی اطلاعات اولیه ای و دمو گرافیک از نظردهندگان می باشد که عبارتنداز: مشخصات کاربری،محل سکونت،شرکت خودروساز،نوع خودرو،مدل خودرو و میزان مسافت طی شده .
در گام بعد پرسشنامه ای حاوی 13 سوال همراه با پاسخ های آماده چند گزینه ای به هر کاربر نمایش داده شده که به شرح ذیل می باشد:
- به طور کلی از تجربه خود با شرکت خودروسازی چه احساسی داشتید؟ (خیلی راضی، راضی، معمولی، ناراضی، خیلی ناراضی)
- احتمال اینکه دوباره از این شرکت خودرو خریداری کنید چقدر است؟ (بسیار زیاد، زیاد، متوسط، کم، اصلاً)
- این شرکت خودروسازی را به چه کسی توصیه میکنید؟ (دوستان، خانواده، همکاران، توصیه نمیکنم)
- کیفیت کلی خودرو را چگونه ارزیابی میکنید؟ (عالی، خوب، متوسط، ضعیف، خیلی ضعیف)
- عملکرد موتور و گیربکس را چگونه ارزیابی میکنید؟ (عالی، خوب، متوسط، ضعیف، خیلی ضعیف)
- کیفیت سواری و هندلینگ خودرو را چگونه ارزیابی میکنید؟ (عالی، خوب، متوسط، ضعیف، خیلی ضعیف)
- کیفیت آپشنها و تجهیزات جانبی را چگونه ارزیابی میکنید؟ (عالی، خوب، متوسط، ضعیف، خیلی ضعیف)
- از رفتار و عملکرد کارکنان در نمایندگیها چه احساسی داشتید؟ (مودب، خوشبرخورد، حرفهای، بیتفاوت، …)
- سرعت ارائه خدمات در نمایندگیها را چگونه ارزیابی میکنید؟ (سریع، متوسط، کند)
- کیفیت خدمات تعمیر و نگهداری را چگونه ارزیابی میکنید؟ (عالی، خوب، متوسط، ضعیف، خیلی ضعیف)
- دسترسی به نمایندگیها را چگونه ارزیابی میکنید؟ (آسان، دشوار)
- هزینه خدمات پس از فروش را چگونه ارزیابی میکنید؟ (منصفانه، گران، ارزان)
- کیفیت خدمات پس از فروش را چگونه ارزیابی میکنید؟ (عالی، خوب، متوسط، ضعیف، خیلی ضعیف)
و در آخرین مرحله هر نظردهنده اقدام به ثبت امتیاز عملکرد شرکت خودروساز از 1 تا 5 می نمود.
در ویدئوی ذیل می توانید پیش نمایش بخش هایی از این نظرسنجی را مشاهده نمایید.
مزایای استفاده از این دیتاست:
- جامعیت: این دیتاست شامل نظرسنجیهای متعددی از مشتریان مختلف است و به همین دلیل میتواند اطلاعات جامعی در مورد رضایت مشتریان از شرکتهای خودروسازی ایرانی ارائه دهد.
- دقت: نظرسنجیها توسط افراد مختلف و در زمانهای مختلف انجام شدهاند و به همین دلیل میتوان به دقت آنها اطمینان داشت.
- کاربردی: این دیتاست میتواند برای موارد مختلفی از جمله تجزیه و تحلیل رضایت مشتریان، پیشبینی رفتار مشتریان، توسعه محصول، بازاریابی و تبلیغات و تحقیقات بازار استفاده شود.
کاربردهای دیتاست:
- تجزیه و تحلیل رضایت مشتریان: این تجزیه و تحلیل میتواند به شناسایی نقاط قوت و ضعف این شرکتها و بهبود کیفیت محصولات و خدمات آنها کمک کند.
- پیشبینی رفتار مشتریان: میتوان از این دیتاست برای پیشبینی رفتار مشتریان در آینده استفاده کرد. این پیشبینیها میتواند به شرکتهای خودروسازی در برنامهریزی برای تولید و فروش محصولات خود کمک کند.
- توسعه محصول: میتوان از این دیتاست برای توسعه محصولات جدید متناسب با نیازها و خواستههای مشتریان استفاده کرد.
- بازاریابی و تبلیغات: میتوان از این دیتاست برای شناسایی مشتریان بالقوه و هدفگیری آنها با تبلیغات مناسب استفاده کرد.
- تحقیقات بازار: میتوان از این دیتاست برای انجام تحقیقات بازار و درک بهتر نیازها و خواستههای مشتریان استفاده کرد.
مشخصات فنی دیتاست :
- عنوان محصول: دیتاست نظرسنجی رضایت مشتریان شرکتهای خودروسازی ایرانی
- کد محصول:dataset202
- تاریخ انتشار: 1403
- تعداد نمونه : 50000
- تعداد ویژگی: 22
- عنوان ویژگی: شناسه نظردهنده نام کاربری نظردهنده- استان محل سکونت- امتیاز به شرکت از 1 تا 5 – عنوان شرکت خودروساز- نوع خودرو -میزان مسافت طی شده -سال تولید خودرو یا مدل -شیوه ثبت نظر (اپ موبایلی یا سایت)- 13 سوال اختصاصی
- تعداد فایل: 3 فایل
- نوع فایل: db-xlsx-docx
- نرم افزار: Microsoft Office 2010 up
- حجم فایل: 16 مگابایت
- قابلیت ویرایش: دارد
- راهنما: دارد
در صورتی که نحوه کار با نرم افزار Octoparse را نمی دانید می توانید از آموزش استخراج داده از سایتها با نرم افزار Octoparse استفاده نمایید.
در صورتی که برای استخراج دیتا از سایت های مختلف نیاز به الگوهای آماده دارید می توانید از پروژه های استخراج داده با Octoparse که توسط فروشگاه فایل های دیجیتال طراحی و ارائه شده اند استفاده کنید.
و در صورتی که برای انجام پروژه های تحقیقاتی و یا شناسایی رفتار کاربران و بازار هدف در حوزه های گوناگون نیاز به دیتاست آماده دارید می توانید از دیتاست های فروشگاه فایل های دیجیتال استفاده نمایید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- پس از خرید به صورت خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.
- از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.
- دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
- لطفا قبل از خرید قوانین ما را مطالعه فرمایید.