نقشه سفر مشتریان شرکت رایتل Rightel

فرمت فایل
Zip
حجم محصول
100 کیلوبایت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
2024
تعداد فایل
1 فایل
تعداد فروش
0 فروش
300,000 تومان

نقشه سفر مشتریان شرکت رایتل Rightel | تجربه سفر مشتریان شرکت رایتل Rightel | نقشه راه مشتریان شرکت رایتل Rightel | نقشه های سفر مشتریان آماده

نقشه سفر مشتریان (Customer Journey Map) ابزاری است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا فرآیند تجربه مشتری را از اولین برخورد تا تبدیل شدن به مشتری وفادار بررسی کنند. این نقشه نشان می‌دهد که مشتری در هر مرحله از مسیر خرید چه تجربیات، احساسات و تعاملاتی با کسب‌وکار دارد.

ما در این محصول اقدام به تعریف نقشه سفر عموم مشتریان این کسب و کار با محدوده ابتدای مسیر آشنایی با کسب و کار تا خرید نهایی را در 6 مرحله ی آگاهی (Awareness)،بررسی (Consideration)،تصمیم گیری (Decision) ،خرید (Purchase)،خدمات پس از فروش (Service)، مرحله ی وفادارسازی و نگهداری مشتریان پس از خرید (Retention & Loyalty) بیان نمودیم که هر یک از مراحل فوق خود دارای چهار بخش نقاط تماس ، اقدامات مشتری ، احساسات و افکار مشتری و فرصت های موجود می باشد.

ما برای تهیه نقشه ای دقیقتر، از پرسونای مشتریان این کسب و کار که قبلا اقدام به مصاحبه و جمع آوری اطلاعات آنها کرده بودیم استفاده کردیم.پرسونای مشتری یک نمونه نمایشی از مشتریان ایده‌آل شما است که شامل اطلاعات دموگرافیک، نیازها، اهداف و رفتارهای آنها می‌شود.

پیش نمایش نقشه سفر مشتریان

رایتل، به‌عنوان یکی از اپراتورهای پیشرو در ارائه خدمات ارتباطی و اینترنت همراه در ایران، نقش کلیدی در زندگی دیجیتال مشتریان ایفا می‌کند. تحلیل سفر مشتری با این برند، شامل مراحل مختلف از آگاهی تا وفادارسازی است. با بهبود نقاط تماس و درک احساسات و اقدامات مشتری، تجربه‌ای مثبت برای کاربران ایجاد می‌شود.

اگر نیاز به بوم مدل کسب و کار ،پرسونای مشتریان واقعی،تحلیل SWOT ، تحلیل PESTEL ،تحلیل آمیخته بازاریابی به روش 4p ،مدل آمیخته بازاریابی 4C ،نقشه سفر مشتریان ، تحلیل زنجیره ارزش ، تحلیل نیروهای رقابتی با مدل پنج گانه پورتر و در نهایت تجزیه و تحلیل کامل این مجموعه را دارید کلیک کنید.

این محصول برای چه کسانی مناسب است؟

  • صاحبان کسب و کار: صاحبان کسب و کار می توانند از این محصول برای درک بهتر مشتریان خود و بهبود تجربه ی آنها استفاده کنند.
  • مدیران بازاریابی: مدیران بازاریابی می توانند از این محصول برای ایجاد کمپین های بازاریابی موثرتر که مشتریان را در هر مرحله از سفر هدف قرار می دهد، استفاده کنند.
  • مدیران تجربه مشتری: مدیران تجربه مشتری می توانند از این محصول برای شناسایی نقاط ضعف در تجربه ی مشتری و ایجاد استراتژی هایی برای بهبود آنها استفاده کنند.
  • تیم های فروش: تیم های فروش می توانند از این محصول برای درک بهتر نیازهای مشتریان بالقوه و ارائه راه حل های مناسب به آنها استفاده کنند.

مشخصات فنی فایل

  • عنوان محصول: نقشه سفر مشتریان شرکت رایتل Rightel
  • کد محصول:cjm48
  • تاریخ انتشار:1403/10
  • صفحه:3
  • فرمت فایل :Docx
  • حجم فایل: 100 کیلوبایت
  • نرم افزار: Word 2010 به بالا
  • زبان: فارسی
  • قابلیت ویرایش: دارد

اگر در حال طی مراحل راه اندازی کسب و کار جدید در قالب استارتاپ هستید و از مسیر پیش روی خود آگاهی ندارید می توانید از فایل هایی که در این خصوص آماده کرده ایم استفاده کنید. اگر برای شروع کار، نیاز به تعریف مدل کسب و کار برای خود دارید می توانید از بوم مدل های کسب و کاری که منتشر کرده ایم استفاده کنید.اگر در مرحله تحقیقات بازار و نیازسنجی مشتریان هستید می توانید از فایل های آماده پرسونای مشتریان و نقشه سفر مشتریان ما استفاده کنید.اگر قصد دریافت سرمایه از سرمایه گذاران را دارید می توانید از فایل های آماده پیچ دک جهت ارائه استارتاپ خود به سرمایه گذاران استفاده کنید.اگر نیاز به تحلیل شرکتهای مختلف به شیوه های مدل آمیخته بازاریابی به روش 4P و 4C و نیروهای پنجگانه پورتر و SWOT و PESTEL دارید کلیک کنید و اگر هم نیاز به یک پکیج کامل از محصولات فوق الذکر دارید می توانید از بسته تجزیه تحلیل شرکت و استارتاپ های ما استفاده کنید که بصورت حرفه ای شرکتهای مختلف را بررسی نمودیم.

و اگر در فکر راه اندازی کامل یک استارتاپ هستید می توانید از پکیج ایده پردازی ، لوگوی کسب و کار،بوم مدل کسب و کار به همراه بیزینس پلن حرفه ای،تحقیقات بازار و پرسونای مشتریان و فایل های ارائه استارتاپ به سرمایه گذاران از بسته آغازین استارتاپی به همراه طرح های پروپوزال ما بهره ببرید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • پس از خرید به صورت خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.
  • از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.
  • دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • لطفا قبل از خرید قوانین ما را مطالعه فرمایید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *