کتاب The Xiaomi Way Customer Engagement Strategies That Built One of the Largest Smartphone Companies in the World

فرمت فایل
PDF-Epub
حجم فایل
18 مگابایت
زبان
انگلیسی
تاریخ انتشار
2021
تعداد فایل
1 فایل
30,000 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

کتاب الکترونیک | Limitless: Upgrade Your Brain Ebook |کتاب انگلیسی The Xiaomi Way | کتاب الکترونیک The Xiaomi Way by  Li Wanqiang | کتاب الکترونیک راه شیائومی

کتاب الکترونیک «The Xiaomi Way Customer Engagement Strategies That Built One of the Largest Smartphone Companies in the World »،کتابی در خصوص تبدیل شرکت شیائومی به یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تلفن همراه که توانسته با استفاده از بازخورد مشتریان خود به اهداف خود دست یابد که نویسنده کتاب آقای وانکیانگ رازهای موفقیت خویش را با زبانی شیوا بیان نموده است.

چکیده نسخه انگلیسی این کتاب :

How one small tech company got smart about social media and became “China’s new smartphone king” (CNN)In this exclusive inside look at the phenomenal rise of Xiaomi? the new smartphone company that’s giving Apple a run for their money?co founder Li Wanqiang shares the secrets behind the viral marketing techniques, R&D innovations, and user-driven excitement that turned a small tech start-up into a world-class player. You’ll discover:

• How Xiaomi became the third largest smartphone maker in the world?in just 4 years’ time

• How the co founders landed their first million users?without spending a dime on advertising

• How Xiaomi used social media to build exceptional brand recognition and word-of-mouth momentum

• What every business can learn from Xiaomi’s proven success in customer engagement, viral marketing, and cutting-edge product development Already an instant bestseller in China, Wanqiang’s eye-opening book provides an exciting new business model for today’s flatter, faster world of Internet marketing and user-inspired innovation. No matter how big or small your business, The Xiaomi Way can show you how to even the playing field, develop products people will love, spread the word through social media, and turn customers into passionate, lifelong fans.Includes a foreword by Lei Jun, Xiaomi CEO.

اطلاعات کتاب الکترونیک

عنوان کتاب : The Xiaomi Way Customer Engagement Strategies That Built One of the Largest Smartphone Companies in the World

نویسنده Li Wanqiang

ناشر:McGraw-Hill Education

تاریخ انتشار: 2016

فرمت: PDF

تعداد صفحات : 273 صفحه

زبان : انگلیسی

نرم افزار: Adobe Reader

تعداد فایل : 1 فایل

حجم دانلود: 18 مگابایت

در صورتی که نیاز به نسخه فارسی و الکترونیک این کتاب با ترجمه روان دارید کلیک کنید.

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • پس از خرید به صورت خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.
  • از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.
  • دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *