قرارداد خدمات پشتیبانی نرم افزار

فرمت فایل
Docx,PDF
حجم فایل
200 کیلوبایت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
2020
تعداد فایل
2 فایل
50,000 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

قرارداد خدمات پشتیبانی نرم افزار | نمونه قرارداد آماده | فرم قرارداد| فرم خام قرارداد| قرارداد استخدام | نمونه قرارداد اجاره

یکی از بزرگترین معضلات حقوقی عموم جامعه، عدم استفاده از قراردادهای رسمی و بازبینی شده توسط وکلای متخصص آن حوزه است از این رو ما در قالب محصولی اقدام به طراحی و آماده سازی قرارداد خدمات پشتیبانی نرم افزار نمودیم تا در مواقع لزوم امکان استفاده سریع را داشته باشید.

تنظیم قرارداد پیش از شروع کار باعث می شود طرفین قرارداد درباره موضوع کار و وظایف و مسئولیت های هم آگاهی کامل را داشته باشند و براساس متن قرارداد و امضاء آن توافق رسمی را اعلام نمایند. در واقع وضع قرارداد مابین طرفین کار از سردرگمی ها و اختلافات آینده جلوگیری کرده و درصورت ابهام و وجود اختلاف در کار، این سند مرجع محکمی برای حل اختلاف است. به طور کلی هر قرارداد باید به طور مشخص برای یک مسئولیت کاری و برای یک شخص یا پیمانکار خاص در چهارچوب وظایف مشخص، بر اساس قانون کشور نوشته شود.

اهمیت تنظیم قرارداد

در بیان اهمیت تنظیم قرارداد در روابط کاری و تجاری اشخاص، همین بس که امروزه بیشترین تعداد پرونده قضایی در کشور در نتیجه فقدان یا تنظیم غیر تخصصی قرارداد می باشد که تاوان آن هم چیزی جز اتلاف وقت در دادگستری و پرداخت هزینه‌های کلان نیست.این هزینه‌ها علاوه بر خسارت معنوی و روانی است که به فرد وارد می‌شود و قابل ارزیابی با پول نیست.

اما بد نیست بدانید که :

  • قراردادهایی که بصورت الکترونیکی منعقد می‌شوند از حیث قانونی معتبر و لازم الاجرا هستند و تفاوتی با قراردادهای کتبی ندارند.
  • در قراردادهای الکترونیکی جهت ارتباط با یکدیگر باید از ایمیل یا پیامک رسمی استفاده کنید و ترجیحا از شبکه های مجازی و پیام رسان های خارجی استفاده نکنید.
  • در قراردادهای الکترونیکی باید برای هر یک از تعهدات طرف مقابل، ضمانت اجرا تعیین کنید تا اگر دچار اختلاف شدید برگ برنده در دستان شما باشد.
  • در قراردادهای مهم باید حتما قید کنید که پیمانکار حق هیچگونه رقابت را پس از خاتمه قرارداد نخواهد داشت.
  • و موارد بسیار مهم دیگری که ما هم برای اولین بار همانند شما استرس داشتیم.

ویژگی های قرارداد خدمات پشتیبانی نرم افزار :

زمانی که در بین متخصصین حوزه فناوری اطلاعات صحبت از پشتیبانی نرم افزار می شود به سختی می توان منظور و تعریف دقیق آنها را از این جمله متوجه شد! اما از نظر مشتریان پشتیبانی نرم افزار به این معناست که هر زمان نرم افزار یا سرویسی که در اختیارشان قرار گرفته دچار مشکل گردد شرکت موظف به رفع آن می باشد اما عدم وجود دانش و آگاهی موجب بروز مشکلات و سوء تفاهم های جدی در آینده خواهد شد که گاها جبران خسارت مادی برایتان به سختی امکان پذیر خواهد بود اما اگر ما بخواهید که در زمان عقد قرارداد خدمات پشتیبانی نرم افزار باید چه مواردی را مد نظر خود قرار دهید به شما خواهیم گفت که این خدمات شامل:

  • نصب و انجام تنظیمات مرتبط با راه اندازی نرم افزار در کلیه سیستم ها
  • تحویل نسخه جدید نرم افزار
  • پاسخگویی به مشکلات احتمالی کاربران از طریق معرفی نماینده یا روش های تماس مستقیم
  • رفع اشکالات برنامه نویسی نرم افزار
  • رفع اشکالات بانک اطلاعاتی
  • تعیین زمانبندی برای دریافت پشتيبانی از اطلاعات و داده ها
  • ارائه خدمات مشاوره به كارفرما يا ناظر به منظور افزايش كيفيت بهره‌برداري از نرم‌افزار و امنيت سيستم .

ما در فایل قرارداد خدمات پشتیبانی نرم افزار برای شما کلیه مسائل فنی و امنیتی خدمات پشتیبانی نرم افزار را بر عهده شخص حقیقی یا حقوقی که تولیدکننده نرم افزار می باشد گذاشتیم و سپس اقدام به تعریف مدت زمان قرارداد به همراه هزینه برآورد شده نمودیم سپس در ادامه بحث مهم مالکیت داده ها و عدم افشا اطلاعات (قرارداد NDA) را پیش کشیدیم و در قالب تبصره ای کلیه حقوق مادی و معنوی محتوای منتشر شده را به کارفرما نسبت دادیم.

همچنین جهت آسوده خاطر بودن کارفرمایان، تبصره ای در این قرارداد اضافه نمودیم تا در صورت بروز هر گونه اختلاف در پرداخت یا سایر هزینه ها و بندهای قرارداد، پیمانکار به هیچ عنوان امکان تهدید در افشا اطلاعات محرمانه ، حذف و یا امکان تغییر رمز عبور دیتابیس ها را نخواهد داشت تا مشکل پیش آمده بر اساس مراجع حل اختلاف ذکر شده در قرارداد حل گردد.

و در پایان در صورتی که پیمانکار خدماتی خارج از بندهای قرارداد جهت انجام هر چه بهتر وظایف خود متحمل شود با ارائه صورتحساب جداگانه وجه آن را دریافت خواهد کرد همچنین در بندی در صورتی که امکان ارائه خدمات پشتیبانی به دلایلی مانند وقایع امنیتی،آشوب،سیل،زلزله و…. که خارج از کنترل وی می باشد مسئولیتی متوجه ایشان نمی گردد.بندهای این قرارداد با کمک وکلای حقوقی فعال در زمینه آی تی و کامپیوتر تنظیم و بررسی شده است لذا از حیث کامل بودن شکی در آن نیست چرا که خودمان در یکی از پروژه های مهم از همین فرم استفاده کردیم.

مفاد قرارداد خدمات پشتیبانی نرم افزار شامل:

  • عنوان موضوع قرارداد
  • عنوان طرفین قرارداد
  • ذکر سِمَت حقوقی متعاملان. (وکالتاً، اصالتاً، قیمومتاً، ولایتاً، فضولتاً)
  • مدت و مبلغ قرارداد به صورت عدد و حروف
  • تعیین شیوه پرداخت در قرارداد
  • تعریف و تعیین شروط و تعهّدات طرفین
  • تعیین محل و چگونگی جبران خسارت.
  • تعیین مرجع حل اختلاف. (از طریق داوری و حَکَمیّت یا از طریق کمیته حل اختلاف).
  • تعیین نوع تضمینات؛ در صورت عدم انجام تعهّدات هر یک از طرفین. (اسناد تعهّدآور).
  • محرمانگی اطلاعات و داده های منتشر شده
  • کیفیّت خاتمه قرارداد در صورت بروز حوادث و اختلاف. ( از طریق اقاله، فسخ، انحلال، انفساخ، و غیره).
  • تعیین تکلیف ادّعاهای احتمالی در خصوص موضوع قرارداد.
  • تعیین تکلیف وضعیّت چک های صادره در صورت عدم موجودی.
  • موارد فنی(در صورت لزوم)
  • تعداد نسخ قرارداد
  • مدارک و اسناد پیوستی(در صورت وجود)

اطلاعات فنی فایل قرارداد خدمات پشتیبانی نرم افزار :

  • کد محصول: form1002
  • حجم فایل : 200 کیلوبایت
  • فرمت فایل دانلودی : zip
  • نوع فایل: Docx,PDF
  • نرم افزار : Microsoft Office 2010  به بالا و Adob Reader
  • قابلیت ویرایش: دارد
  • فونت : B Nazanin
  • راهنمای قرارداد: ندارد

تذکر:به میزان مبلغ قرارداد خود نگاه نکنید پروژه نرم افزاری در هر حد و مقیاسی که باشد حتما باید بین شما و فریلنسر قراردادی محکم منعقد شود تا از بروز مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری شود.

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • پس از خرید به طور خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.
  • از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.
  • دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *